جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما در دیدار برابر سایپا این است که به یپروزی برسیم و سریال بردهایمان را ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۳۵۹۱۰
برانکو ایوانکوویچ: می خواهیم بردهایمان ادامه داشته باشد

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌‌های فوتبال پرسپولیس با سایپا در هفته ششم لیگ برتر که بعد ازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، اظهار کرد: بالاخره بعد از توقفی که در بازی های لیگ بود دوباره به این مسابقات بر می گردیم. نیازی به توضیح ندارد که انتظار مسابقه سختی را داریم. سایپا تیمی است که چند سال به صورت مستمر بازیکنانش با هم بوده اند و فکر می کنم امسال دو بازیکن جدید گرفته اند که یکی از آنها جواد نکونام یکی از بهترین‌های ایران است.

به گزارش مهر ، وی افزود: کادر فنی سایپا هم مدتی است که تغییر نداشته است. آنها در سبک بازی خود تغییری داشته اند. به رغم تمام این خصوصیات، هدف اصلی ما برد است و برد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: مشکل کوچک بازی با پیکان داشتیم و آن این بود که ملی پوشان یک روز قبل از بازی به ما ملحق شدند ولی همه بازیکنان الان آماده اند به جز حیدریه که هنوز مراحل درمان را پشت سر می گذارد. بقیه بازیکنان در کورس رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی هستند. امروز بعد از تمرین خواهیم دید بازیکنان نهایی و اصلی چه کسانی خواهند بود. در تلاش هستیم سریال بردهایمان را ادامه بدهیم.

وی درباره اینکه سایپا تیم پیرتری شده است، گفت: واضح است تیم باتجربه امتیازات خاص خودش را دارد و تیم جوان هم امتیازات خودش را. برای همین همیشه معتقدم ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه بهترین ترکیب برای یک تیم است. قطعا تجربه سایپا در این بازی می تواند مهم باشد. تجربه ای که در تاثیر بازی و نتیجه دارد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش فرصتهای زیاد گلزنی را از دست می دهند، گفت: علت این موضوع هم جوان بودن و استرس بازیکنان است. طبیعی است که نتیجه گیری باعث کم شدن استرس بازیکنان می شود.

برانکو در خصوص محسن مسلمان و اینکه آیا او بازیکن نود دقیقه ای هست یا خیر ،گفت: مسلمان در مدت اخیر خیلی با کیفیت کار کرده است. در تمام تمرینات با تمرکز و حضور مثبت حضور دارد و طبیعی است که باید صبور باشد. مشکلات در فوتبال به طور قطع کامل نمی شود. بازیکن باید مدام خودش را نشان بدهد. مدام توانایی خودش را به نمایش بگذارد. من قبلا به خودش هم گفته بودم که طارمی، عالیشاه و نوروزی نسبت به او در اولویت هستند ولی باز هم باید دید وضعیت به چه شکلی است چون اینجا بازیکنان دیگر مثل علیپور، کمندانی و کفشگری هم خوب کار می کنند. به این ترتیب حضور در ترکیب ساده نیست ولی وظیفه آنهاست که حداکثر توان را در تمرینات بگذارند و هر بازیکنی فرصت به دست می آورد، کاملا آماده باشد.

وی درباره اینکه آیا به ترکیب مورد نظرش در خط دفاعی رسیده است یا خیر، گفت: گفته بودم که در خط دفاعی چه مشکلاتی داشتیم. یک دلیل ورود بازیکنان جوان به تیم پرسپولیس بود. دلیل دوم دیر ملحق شدن بازیکنان به تمرینات آماده سازی و در کنار آن محرومیت بعضی بازیکنان در ابتدای فصل بود.

برانکو ادامه داد: طبیعی است تیم نمی توانست خود را به ثبات برساند چون دروازه بان نداشتیم و اومانا یک روز قبل از مسابقات به ما ملحق شد. نورمحمدی محروم بود و ماریچ هم دیر اضافه شد. اینها مسائلی بود که می شد تصور کرد در ابتدای فصل به خاطر آن به مشکل بخوریم. خط دفاعی ما دارد به ثبات می رسد و قطعا بهتر خواهد شد.

ایوانکوویچ در ادامه ارزیابی فنی اش از حریف روز چهارشنبه سرخپوشان اظهار کرد: گفتم که سایپا تیمی است که بازیکنانش چند سال کنار هم بازی می کنند. باشگاهی که نظم دارد و مشکل خاصی ندارد و طبیعی است که در این شرایط می تواند به نتایج خوبی برسد.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت حیدریه و سفر این بازیکن به هلند (به همراه تیم فوتبال امید ایران) در اوج کارهای درمانی، تاکید کرد: با نظر شما موافقم. متاسفانه قبل از اعزام حیدریه هشدار دادیم که باید در ایران بماند و درمانش را تکمیل کند ولی متاسفانه مجبور به اعزام به هلند شد و 10 روز را از دست داد. نه فقط او که ما هم 10 روز را از دست دادیم و حتی تیم ملی هم او را از دست داد چون او برای بازی بعدی تیم ملی هم آماده نخواهد شد. حیدریه با یک برنامه خاص کار می کند و آنچه که می ترسیم این است که تا آخر نیم فصل اول او را در اختیار نداشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها