نماینده چناران و طرقبه گفت: اکنون با ارائه مجوز به برخی ساختمان‌های شرکت پدیده شاندیز امکان فروش بخشی از بناها توسط مدیران آن فراهم شده است.
کد خبر: ۸۳۵۸۹۹
مجوز فروش املاک "پدیده شاندیز" صادر شد

«محمد دهقان» نماینده چناران و طرقبه با بیان اینکه به درخواست 6 تن از نمایندگان مجمع استان جلسه‌ای پیرامون بررسی مسائل پدیده شاندیز و میزان با استاندار خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: استاندار خراسان رضوی و معاون سیاسی امنیتی وی توضیحات کاملی از اقدامات انجام شده در مورد شرکت پدیده شاندیز و موسسه مالی میزان به نمایندگان مجلس ارائه کردند.


عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به اینکه طی پیگیری‌های استانداری و نمایندگان مجلس استان خراسان رضوی مصوبه شورای امنیت کشور در مورد شرکت پدیده ابلاغ شد، گفت: با توجه به تایید این مصوبه توسط دستگاه قضایی اکنون مجوزات لازم به بناهای فاقد مجوز پدیده داده می‌شود تا امکان فروش بخشی از بناها توسط مدیران شرکت پدیده شاندیز فراهم شود.

دهقان با تاکید براینکه با اعطای مجوز به بناهای فاقد پروانه و مجوز تغییر کاربری امکان قیمت‌گذاری اموال پدیده فراهم می‌شود، افزود: مصوبه ابلاغ شده به تایید مدیران پدیده شاندیز نیز رسیده است.

وی ادامه داد: طی برگزاری حدود بیست جلسه طولانی پیرامون مشکلات شرکت پدیده شاندیز برای جلوگیری از فروپاشی این شرکت و هدایت آن به سمت کسب مجوزهای قانونی، اکنون سرمایه‌گذاران می‌توانند با اطمینان در این شر کت سرمایه‌گذاری کنند.

نماینده چناران و طرقبه تصریح کرد: مسئولان کشوری و استانی به دلیل پیچیدگی مشکلات شرکت پدیده شاندیز، اختلافاتی در مورد چگونگی مواجهه با این موضوع داشتند که درنهایت با تصمیم منسجم مسئولان ذی‌ربط در سه قوه مصوبه شورای امنیت کشور تصویب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها