عامل جنایت در دخمه معتادان پس از هفت ماه به قتل اعتراف کرد.
کد خبر: ۸۳۵۷۸۳
اعتراف به جنایت در دخمه معتادان

به گزارش جام‌جم، دوازدهم بهمن سال گذشته نیروهای خدمات شهری شهرداری هنگام تمیز کردن حاشیه اتوبان یاسینی متوجه جسد مردی داخل گودال دو متری شدند. با اعلام موضوع به پلیس و حضور تیم جنایی در محل، مشخص شد این گودال دخمه معتادان و افراد بی‌خانمان است و جسد کشف شده در آن متعلق به مردی 32 ساله به نام محمدرضاست. پزشکی قانونی نیز با معاینه جسد اعلام کرد مقتول بر اثر اصابت ضربه جسم سخت به ناحیه سر به قتل رسیده است.

به این ترتیب تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت آغاز شد و ماموران توانستند دو نفر را که به این دخمه رفت و آمد داشتند، شناسایی کنند. بازجویی از دو متهم آغاز شد تا این که پسر جوان به نام کاظم با قبول حضور در صحنه قتل، معتادی به نام رسول را به عنوان قاتل معرفی کرد. سرانجام رسول نهم شهریور دستگیر اما در بازجویی منکر ارتکاب جنایت شد.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این‌که روز گذشته کاظم 34 ساله به قتل مرد معتاد در دخمه اعتراف کرد و گفت: آن روز رضا بدون اجازه برای مصرف مواد مخدر به دخمه آمد که بین او و رسول درگیری شد. من هم در دفاع از رسول چند ضربه به او زدم و بعد دست و پایش را بستم و با کشیدن کاپشن روی سرش چند ضربه دیگر به سرش زدم تا این که متوجه شدیم او مرده است و از دخمه فرار کردم.با اعترافات متهم به قتل، محسن مدیر روستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی دستور تحقیقات بیشتر از متهم را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها