سارق حرفه‌ای که عاشق تاکسی است، پس از دستگیری به سرقت ده خودروی تاکسی در مشهد اعتراف کرد.
کد خبر: ۸۳۵۷۱۴

به گزارش جام‌جم، ماموران پلیس مشهد از چندی پیش در جریان شکایت‌های مشابه سرقت خودروهای تاکسی در این شهر قرار گرفتند. بررسی شکایت‌ها نشان داد، تمام خودروها به یک شیوه سرقت شده و مردی میانسال به عنوان مسافر سوار خودرو شده و در میان راه با تهدید راننده با شوکر و اسپری اشک‌آور، او را از خودرو بیرون انداخته و تاکسی را سرقت کرده است.

ماموران با کمک شاکیان به چهره‌نگاری از سارق پرداخته و مشخصات او در اختیار گشت‌های پلیس قرار گرفت .

رئیس پلیس مشهد در این باره به جام‌جم گفت: یکشنبه ظهر ماموران در بلوار سیدرضی به فردی مشکوک شده و او را زیر نظر گرفتند. مرد میانسال سوار تاکسی شد و پس ازدقایقی تاکسی از مسیر خود منحرف شده و به جدول‌های کنار خیابان برخورد کرد.

سرهنگ حجت نیکمرام ادامه داد: ماموران در این زمان دریافتند که سارق مسافرنما قصد سرقت خودرو را داشته و بلافاصله وارد عمل شده و او را دستگیر کردند.راننده تاکسی به ماموران گفت: مرد سارق روی صندلی عقب نشسته بود و بعد از دقایقی با شوکر به من حمله کرد. در آن لحظه من کنترل خودرو را از دست دادم و با جدول کنار خیابان برخورد کردم. در همان زمان او اسپری اشک‌آور خود را بیرون آورد تا از آن استفاده کند اما ماموران رسیدند و او را دستگیر کردند.

سارق 41 ساله به نام اکبر در بازجویی به ده فقره سرقت تاکسی به این شیوه اعتراف کرد و گفت: من عاشق خودروی تاکسی هستم. به همین دلیل تصمیم گرفتم فقط تاکسی سرقت کنم. بعد از هر سرقت مدتی با آن مسافرکشی می‌کردم و بعد آن را به مالخران می‌فروختم.

تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها