جام جم ورزشی: در صورت تائید بیماری یک کودک، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با پیگیری‌های کریم باقری و سوشا مکانی قرار است به این کودک سرطانی کمک مالی کنند.
کد خبر: ۸۳۴۳۲۸
اقدام خداپسندانه بازیکنان پرسپولیس برای کمک به بیمار سرطانی

مدت‌هاست برخی افراد نیازمند برای دریافت کمک‌های مالی و حتی غیر مالی در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حاضر می‌شوند و از سرخپوشان تقاضای کمک می‌کنند.

این موضوع چندین سال است که اتفاق می‌افتد و افرادی مثل علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری، علی دایی و ... به دفعات کمک‌هایی را به این افراد نیازمند داده‌اند.

این روزها اما تمرینات پرسپولیس میهمان جدیدی دارد و آن هم پسر بچه‌ای سرطانی همراه با خانواده‌اش است که در تهیه هزینه‌های کمرشکن این بیماری عاجز مانده و دست کمک به سوی پرسپولیسی‌ها دراز کرده‌اند.

در همین رابطه کریم باقری و محمود خوردبین کارهای ابتدایی را برای کمک به این پسر بچه آغاز کرده‌اند و قرار شده تحقیقاتی در خصوص بیماری این کودک انجام شود. پرسپولیسی‌ها هم قرار شده پس از تائید این بیماری توسط پزشک، با یک همت عالی پولی تهیه کرده و به خانواده این فرزند بدهند تا او بتواند دوران بیماری‌اش را زودتر پشت سر بگذارد. کارهای کمک به این کودک را کریم باقری و سوشا مکانی پیگیری می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها