جام جم ورزشی: وین رونی سه شنبه این هفته با گلزنی مقابل تیم ملی فوتبال سوئیس تعداد گل های ملی خود را به عدد 50 رساند تا برترین گلزن ملی تاریخ کشورش شود.
کد خبر: ۸۳۴۳۲۶
وین رونی به گرد پای علی دایی هم نمی رسد!

به گزارش جام جم ورزشی ، در روزی که تیم ملی فوتبال انگلیس در مقدماتی یورو 2016 با نتیجه دو بر صفر تیم ملی سوئیس را ویمبلدون شکست داد وین رونی با به ثمر رساندن یک گل از رکورد بابی چارلتون اسطوره فوتبال انگلیس عبور کرد تا خود به تنهایی در صدر برترین گلزنان تاریخ فوتبال ملی انگلیس قرار بگیرد.

سایت todayonline در گزارشی علی دایی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و مرد سال سابق فوتبال آسیا را تنها بازیکنی در تاریخ فوتبال دنیا معرفی می کند که موفق شده بیش از 100 گل ملی به ثمر برساند.

بر اساس این گزارش علی دایی 107 گل ملی به ثمر رسانده است( البته تعداد گل های ملی واقعی علی دایی بر روی عدد 109 ایستاده است). حالا باید دید رونی که هم اکنون 30 سال دارد می تواند به علی دایی برسد یا خیر. تبدیل شدن به برترین گلزن ملی تاریخ فوتبال دنیا و شکستن رکورد علی دایی کم کم در حال تبدیل شدن به یک هدف مهم برای ستاره های فوتبال دنیا از جمله وین رونی شده است.

البته با توجه به سن و سال وین رونی و همچنین روند گلزنی وی به نظر می رسد وی حتی به گرد پای کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران هم نخواهد نرسید.

ستاره های دیگری نظیر نیمار دیگر کاندیداهایی معرفی می شوند که می توانند رکورد گلزنی ملی علی دایی را بزنند اما به نظر می رسد این رکورد فعلا دست نیافتنی به نظر می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها