سریال‌های پشت بام تهران، دوردست‌ها و نفسِ‌گرم برای شبکه یک تولید می‌شود

کامبیز دیرباز با نقشی متفاوت در تلویزیون

کامبیز دیرباز که این روزها بازی در سریال «آقا و خانم سنگی» را روی آنتن شبکه سه دارد، مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «پشت‌بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی است و فروردین امسال هم در سریال میکائیل بازی کرده بود. تصویربرداری سریال «دوردست‌ها» با بازی دانیال حکیمی در کرج ادامه دارد و سریال «نفس گرم» همزمان با تولید، تدوین می‌شود.
کد خبر: ۸۳۴۲۰۹
کامبیز دیرباز با نقشی متفاوت در تلویزیون

به گزارش جام‌جم، سریال پشت بام تهران به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای شبکه یک تولید می‌شود. به گفته تهیه‌کننده، عوامل و بازیگران در لوکیشن برج نیمه‌کاره در منطقه کاشانک نیاوران مشغول تصویربرداری هستند و در سکانس‌های ضبط شده کامبیز دیرباز در نقش قیاس، بهزاد فراهانی در نقش آقاولی، لیندا کیانی در نقش الهام و نوید خداشناس در نقش جهان جلوی دوربین رفتند. دیربار نقش قهرمان قصه را به عهده دارد. بعد از این صحنه سکانس‌های مربوط به شرکت ضبط می‌شود.

روابط پر فراز و نشیب

آزاده صمدی در نقش اختر، ثریا قاسمی در نقش طاهره مادر قیاس، کریم اکبری مبارکه در نقش غفار، مهنوش صادقی در نقش مریم، خسرو شهراز در نقش سلمان، علیرضا آرا در نقش قیاس و مجید واشقانی در نقش بهادر بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. در سریال پشت‌بام تهران اندیشه فولادوند و لعیا زنگنه هم حضور دارند که به ترتیب نقش‌های هاله و انوشه را بازی می‌کنند.در خلاصه داستان این سریال آمده است: آدم‌هایی از همین سرزمین در شرایط و روابط دشوار در سر راه هم قرار گرفته‌اند و این موقعیت‌ها زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌کند.

نفسِ‌گرم روی میز تدوین

سریال تلویزیونی «نفس گرم» جدیدترین ساخته محمدمهدی عسگرپور، توسط حمیدرضا قربانی تدوین می‌شود. این سریال که تصویربرداری آن از اواخر بهار در تهران شروع شد، هم اکنون در لوکیشن اصلی این سریال در محله جردن تهران ادامه دارد؛ این در حالی است که حمیدرضا قربانی نیز همزمان تدوین این سریال را انجام می‌دهد. تا به امروز 75 درصد از ضبط این سریال به پایان رسیده است.این مجموعه که تهیه‌کنندگی آن را سیدمحمود رضوی به عهده دارد براساس فیلمنامه مشترکی از عسگرپور و طلا معتضدی در 30 قسمت برای پخش از شبکه یک تولید می‌شود. «نفس گرم» دارای مضمونی اجتماعی است و داستان آن حول محور زندگی زنی میانسال به نام «ملیحه» روایت می‌شود.مرجانه گلچین، رویا تیموریان، حامد کمیلی، سیما تیرانداز، نیلوفر خوش‌خلق، محمود پاک‌نیت، سیدمهرداد ضیایی، رحیم نوروزی، محمد عمرانی، مریم بوبانی، فلور نظری، کامران ملکی و رامین راستاد بازیگران اصلی نفس گرم هستند. در کنار این جمع رابعه مدنی هم عهده‌دار یکی از نقش‌هاست که بازی‌اش مدتی است در این مجموعه شروع شده است. محمد عمرانی از بازیگران این سریال نیز درباره نقش خود در نفس گرم توضیح داد: پیچیدگی‌های این نقش برایش جذاب بوده است.محمد عمرانی، بازیگر نقش مقصودی درباره نقشش در سریال نفس گرم به جام‌جم گفت: در درجه اول نقش برایم اهمیت نداشت، بلکه آنچه مرا برای بازی در این سریال ترغیب کرد؛ همکاری دوباره با آقای عسگرپور بعد از سریال جراحت بود. از آنجا که از همکاری با او لذت برده بودم و برایم تجربه بسیار ارزشمندی بود، علاقه‌مند بودم این تجربه را تکرار کنم.

وی ادامه داد: عسگرپور نه‌تنها به کارش تسلط دارد، بلکه انسان بسیار شریفی است و به همکارانش احترام زیادی می‌گذارد. شنونده خوبی برای پیشنهادهای بازیگران است. مقصودی هم به لحاظ شخصیت‌پردازی نقش متفاوتی است. در کارهای اخیرم مرتب نقش‌ بابا و پدربزرگ مهربان را بازی کردم و همه نقش‌ها شبیه هم شده است. به همین دلیل این نقش به‌دلیل پیچیدگی‌ها و راز و رمزهایی که دارد، متفاوت از کارهای اخیرم است.

دوردست‌ها و جوبیار

فریبا بانک توکلی، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «دوردست‌ها» که به کارگردانی جواد ارشاد برای شبکه یک تولید می‌شود به جام‌جم گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی دور دست‌ها در کرج با حضور دانیال حکیمی در نقش رسول، ونوس حسن‌کانلی در نقش یگانه، پویا مهدوی‌زاده در نقش سروش و معصومه کریمی در نقش مهندس صبوحی ادامه دارد. همزمان با تصویربرداری، تدوین هم انجام می‌شود. بزودی اعضای گروه سازنده سریال عازم جویبار می‌شوند و کار را در آنجا ادامه می‌دهند.در خلاصه داستان این سریال آمده است: کارخانه روغن‌سازی رسول و شریکش صادق مدتی است دچار بحران مالی شده است. صادق که فعالیت دیگری راه انداخته، سهام خود را می‌فروشد. حبیب به پیشنهاد عماد که مورد اعتماد و همه کاره اوست سهام کارخانه را می‌خرد و عماد به وکالت از او با رسول کارخانه را اداره می‌کنند. رفته‌رفته معلوم می‌شود عماد با نقشه قبلی برای ضربه‌زدن به رسول به او نزدیک شده است. رسول سال‌ها پیش ربابه خواهر عماد را با دخترش یگانه بی‌خبر ترک می‌کند و حالا او از این طریق درصدد است تا از رسول انتقام بگیرد.فاطمه گودرزی، هومن برق‌نورد، بهرام ابراهیمی، کوروش سلیمانی، رحمان باقریان، مریم خدارحمی، شهروز ابراهیمی، آیلار نوشهری، فرشته سرآبندی، آرزو قائد امینی، شمسی فضل‌اللهی، سیامک اطلسی، صفا آقاجانی، معصومه آقاجانی، امیر دژاکام، محمد عمرانی، فرخنده فرمانی‌زاده، محمدرضا غیاث‌آبادی و اکبر مددی مهر دیگر بازیگران مجموعه تلویزیونی دور دست‌ها هستند.

فاطمه عودباشی

رادیو و تلویزیون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها