زن خیانتکار که با همدستی مرد مورد علاقه‌اش، شوهر خود را به قتل رسانده بود، لب به اعتراف گشود.
کد خبر: ۸۳۳۸۵۴
اعتراف زن خیانتکار به قتل شوهر

به گزارش جام‌جم، اواسط مرداد امسال ماموران از کشف جسد مردی در حاشیه شهر فاضل‌آباد باخبر شدند. آنها پس از حضور در محل مشاهده کردند مرد ناشناس بر اثر اصابت ضربات جسم سخت به سرش به قتل رسیده است.

در ادامه ماموران هویت مقتول را شناسایی کردند و خانواده وی برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند. همسر مقتول در تحقیقات گفت: شوهرش شب‌هنگام برای انجام کاری بیرون رفته و قرار بوده زود برگردد که خبری از او نشده و در تماس پلیس و خانواده شوهرش متوجه مرگ او شده است.

کارآگاهان جنایی همچنان در جستجوی عامل یا عاملان جنایت بودند که با کسب سرنخ‌هایی متوجه شدند همسر 33ساله مقتول با مرد غریبه‌ای ارتباط دارد بنابراین دو روز پیش و با گذشت حدود یک ماه از وقوع جنایت، همسر مقتول بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد. او پس از اظهارات متناقض، اعتراف کرد با همدستی مرد غریبه‌ای شوهرش را کشته است.

وی در اظهاراتش گفت: مدتی پیش با مرد جوانی آشنا شدم و ارتباط پنهانی‌مان شکل گرفت، اما این ارتباط فاش و شوهرم متوجه ماجرا شد. ما هم نقشه قتل او را طراحی کردیم. شب حادثه پس از این که شوهرم خوابید، مرد مورد علاقه‌ام به خانه‌مان آمد و شوهرم را با ضربه‌های چاقو و نیز ضربه میله آهنی به سرش، به قتل رساند و بعد جسد را در محلی خلوت رها کردیم.

سرهنگ علی‌اکبر اژدری، فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آباد در این‌باره گفت: با اعتراف این زن، همدست او نیز شامگاه یکشنبه در شهرستان آزادشهر دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علیرضا م
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
۰
۰
ترو خدا كلمه مقدسه زن را روی این جور ادما نگذارید .
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
۰
۰
امان از خیانت ...
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
۰
۰
همون مجرد بمونیم بهتره......زن های بد و خائن زیاد شدن......
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها