متهم مدعی است قصد ترک دادن اعتیاد کارگردان را داشته است

نویسنده، کارگردان سرشناس را ربود

مرد نویسنده که با انگیزه‌ای نامشخص بازیگر ـ کارگردان سرشناس را 27 روز در کمپ ترک اعتیاد زندانی کرده بود، به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شد.
کد خبر: ۸۳۳۷۸۰

به گزارش جام‌جم، اوایل شهریور امسال مرد جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی در شکایتی مدعی شد آقای بازپرس، من کارگردان و بازیگر سرشناسی هستم و تا به حال 27 فیلم ساخته و بازی کرده‌ام. من برای تلویزیون برنامه‌سازی می‌کنم و حالا از همکارم به اتهام آدم‌ربایی شکایت دارم. من دوم مرداد امسال پس از اجرای پروژه‌ای در شمال کشور به تهران آمدم و دوستم به نام رضا که از عوامل تهیه فیلم و نویسنده است، به دنبالم آمد و مدعی شد ناهار مورد علاقه‌ام را برایم آورده است.

وی ادامه داد: به خانه‌ام در حوالی سعادت‌آباد رفتیم و پس از صرف ناهار مشغول استراحت بودم که دو مرد غریبه وارد خانه شدند و با تهدید و زور مرا به کمپ ترک اعتیادی حوالی کرج بردند. رضا مدعی بود من پرونده امنیتی دارم و با این کار، دیگر کسی دنبالم نمی‌آید. نمی‌دانید در این مدت چقدر مرا اذیت کردند.

شاکی خاطر نشان کرد: من با رضا بر سر پروژه‌های قبلی اختلاف حساب داشتم و او برای گرفتن حسابش مرا به عنوان معتاد به کمپ برد.

سرانجام پس از 27 روز برادرم به دنبالم آمد و مرا از اسارتگاه آنها نجات داد. من معتاد نیستم و از این آقا به اتهام آدم‌ربایی شکایت دارم.

با شکایت مرد بازیگر، بازپرس پرونده دستور احضار مرد نویسنده را صادر کرد. روز گذشته با حضور رضا در دادسرای امور جنایی تحقیقات در مورد ادعای مرد بازیگر آغاز شد.

ربودن به بهانه مشکل امنیتی

در ابتدای جلسه، همسر مرد بازیگر درباره ربودن مرد جوان گفت: یک روز پس از این که همسرم به تهران رسید جوابگوی تلفن نبود و چون می‌دانستم همسرم با رضاست، از او سراغش را گرفتم که دوستش مدعی شد حال حمید خوب است و به خاطر پرونده‌ای او را به جایی امن برده است.

مرد نویسنده در تمام این مدت ادعا می‌کرد موضوع را به خانواده حمید بویژه برادرانش نگویم.

حدود 25 روز از همسرم خبر نداشتیم تا این که فهمیدیم او در کمپ ترک اعتیاد است که برادرش او را از کمپ نجات داد.

برادر مرد بازیگر هم در بازجویی گفت: من می‌دانستم برادرم در کمپ ترک اعتیاد است، اما مرد نویسنده ادعا می‌کرد حمید پرونده امنیتی دارد و ما با ادعای معتاد بودن و بستری کردنش در کمپ ترک اعتیاد، می‌خواهیم او را رها کنیم، حتی در روزهای آخر فرد ناشناسی با من تماس گرفت و مدعی شد برادرم در زندان ساوه است و باید برایش وثیقه ببریم که بعد متوجه شدیم مرد تماس‌گیرنده یکی از معتادان بستری در کمپ است و وثیقه را برای خودش می‌خواهد.

بازداشت نویسنده

در ادامه تحقیق از مرد نویسنده آغاز شد که او ادعا کرد من و حمید چند سال است دوست هستیم و با هم کار می‌کنیم. او به مواد مخدر اعتیاد دارد و من برای ترک، او را به کمپ بردم.

می‌خواستم او ترک کند و بعد پیش خانواده‌اش برود. من قصد و انگیزه‌ای برای آدم ربایی نداشتم.

با اظهارت رضا، محسن مدیرروستا او را به اتهام آدم‌ربایی با قرار وثیقه پنج میلیارد ریالی بازداشت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها