سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

به زودی همه را شگفت زده خواهیم کرد

شبکه خبری الجزیره امروز (سه شنبه) اعلام کرد که شمار مزدوران خارجی وابسته به ائتلاف تحت سرکردگی عربستان در یمن به 10 هزار نفر رسید.این نیروها برای حمله به صنعا پایتخت یمن وار این کشور شده اند.
کد خبر: ۸۳۳۶۵۱
ورود 10 هزار مزدور خارجی به یمن برای حمله به صنعا

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری الجزیره قطر، شمار مزدوران خارجی که تاکنون وارد یمن شده اند به 10 هزار نفر رسیده است.

بر اساس گزارش این شبکه خبری، دومین گروه از نظامیان قطر نیز که به منطقه الوادی در عربستان رسیده اند، امروز وارد یمن خواهند شد. علاوه بر این نیروها ائتلاف ضد یمن 30 بالگرد آپاچی، خودروی زرهی و موشک انداز به تجهیزات نظامی خود افزوده است.

این افزایش نیرو و تجهیزات نظامی در واکنش به عملیات مرگبار روز جمعه ارتش و نیروهای مقاومت یمن به یک پایگاه نظامی ائتلاف سعودی در استان مارب صورت گرفته است. در این عملیات دست کم 60 نظامی اماراتی، عربستانی و بحرینی به هلاکت رسید. این حمله مرگبارترین عملیات ارتش یمن علیه مزدوران خارجی قلمداد می شود.

روزنامه الشرق الاوسط عربستان نیز اعلام کرده است که دهها سرباز مصری و حدود 6 هزار نظامی سودانی به زودی وارد جنگ یمن می شوند. دولت های کشورهای مذکور تاکنون در این زمینه اظهار نظر نکرده اند.

یک منبع نزدیک به ارتش قطر تایید کرد که دوحه به زودی ارتش پیاده نظام مکانیزه خود را به همراه خودروهای زرهی به یمن اعزام می کند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: عملیات در صنعا گسترده و شامل بمباران و حملات هوایی برای حمایت از نیروهای زمینی خواهد بود.

عربستان به همراه 9 کشور عربی با حمایت آمریکا، از ششم فروردین سال جاری به بهانه بازگرداندن دولت مستعفی یمن به قدرت تجاوز نظامی خود را به این کشور فقیر عربی آغاز کرده و تاکنون جنایات فراوانی مرتکب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
وطنی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
۰
۰
لعنت خدا بر آل شغال سعود/ اروپا و امریكای حرامزاده تا تقی به تقی میخوره كشور ایران را به عنوان حقوق بشر تحت فشار میزارن بعد در جنایت آل سقوط همكاری و تشویق میكنن /ای .... شما اوباش لعنت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها