رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان - لاس‌وگاس

دست عبدولی از مدال برنز هم کوتاه ماند

جام جم ورزشی: نماینده وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست در دیدار رده‌بندی رقابت‌های قهرمانی جهان به عنوان پنجمی جهان بسنده کرد.
کد خبر: ۸۳۳۵۲۴
دست عبدولی از مدال برنز هم کوتاه ماند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی ، در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در لاس‌وگاس آمریکا در جریان است، سعید عبدولی نماینده وزن 75 کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف اندره بیسک دارنده مدال برنز 2014 جهان از آمریکا رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز جهان بازماند.

عبدولی که مدال طلای جهان در سال 2011 را در کارنامه خود دارد، پیش از این در دو مبارزه اول خود با نتایج مشابه 8 بر صفر به ترتیب نوربیک خاشیمبکوف از ازبکستان و پاسکال ایسل از آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد اما در این مرحله در یک کشتی سخت و نفسگیر مقابل مارک اوورگارد مادسن از دانمارک با نتیجه 2 بر 2 و به دلیل دارا بودن یک اخطار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

در ادامه رقابت‌های روز نخست تا دقایقی دیگر قاسم رضایی نماینده وزن 98 کیلوگرم ایران برای کسب مدال طلا به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان سال گذشته جهان از ارمنستان می‌رود.

رضایی که مدال طلای المپیک لندن و 2 برنز جهان را در کارنامه خود دارد، سال گذشته مقابل این حریف در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی 2014 ازبکستان شکست خورده بود.

رضایی پیش از این در دور اول استراحت کرد، سپس در اولین مصاف خود اسلام ماگومدف از روسیه را با حساب 4 بر 2 از پیش رو برداشت و در ادامه توانست حریف کوبایی خود را با حساب 5 بر صفر شکست دهد.

رضایی در ادامه و در مرحله یک‌چهارم نهایی در مصافی دشوار، چنک ایلدیم از ترکیه را 4 بر صفر شکست داد و سپس در مرحله نیمه‌نهایی الیس گوری از بلغارستان را 3 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.

دیگر نماینده کشتی فرنگی ایران در روز نخست رقابت‌های قهرمانی جهان، مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم بود که با ارائه یک نمایش ضعیف و دور از انتظار در همان مبارزه نخست با باخت 4 بر صفر مقابل حریف خود از اسلواکی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها