مرد جوانی که در یک درگیری مستانه، با ضربات چاقو دست به جنایت زد، از سوی قضات دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۸۳۳۲۷۳
درگیری مستانه با قتل خاتمه یافت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ششم خرداد سال 93 ماموران کلانتری در جریان وقوع یک درگیری مرگبار در خیابان کارگر جنوبی قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که دو پسر جوان با مرد مست در خیابان درگیر شده و از سوی یکی از مردان مست، با ضربات چاقو زخمی شده اند بنابراین دو مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

با دستگیری سه متهمی که در دعوا شرکت داشتند تجسس ها در این باره آغاز شد و در حالیکه متهمان تحت بازجویی قرار گرفته بودند از بیمارستان خبر رسید که یکی از مصدومان در بیمارستان جان باخته است بنابراین متهم اصلی به عنوان عامل جنایت تحت تحقیق قرار گرفت و به ماموران گفت: مقتول و دوستش آن شب به ما تذکر دادند و با ما درگیر شدند. من هم برای دفاع از خودم با چاقو به آنها ضربه زدم.

دوست مقتول نیز به عنوان شاهد به ماموران گفت: من و دوستم با هم در خیابان بودیم که دیدیم این سه مرد مست با خودروی سمند به خیابان ما آمدند. آنها از ماشین پیاده شدند و در محله ما حرکات عجیبی از خودشان نشان دادند، برای همین من و دوستم به آنها تذکر دادیم که یکی از آنها با چاقو به ما ضربه زد.

با این اظهارات، متهم اصلی صحنه جنایت را بازسازی کرد و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان فرستاده شد.

این پسر به همراه همدستانش صبح روز گذشته در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. در این جلسه خانواده اولیای دم درخواست قصاص کردند سپس متهم اصلی با ابراز پشیمانی به قضات گفت: من مست بودم آن شب را زیاد به یاد ندارم، فقط می دانم که خیلی پشیمانم و تقاضای بخشش دارم.

درادامه متهمان دیگر نیز به قضات گفتند: ما تنها قصد میانجیگری داشتیم و در این دعوا هیچ نقشی نداشتیم.

در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند و متهم اصلی را به قصاص و شلاق محکوم کردند. دو متهم دیگر نیز به شلاق محکوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها