جام جم ورزشی: بحث بر سر نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال در رقابت های قهرمانی آسیا ادامه دارد.
کد خبر: ۸۳۳۱۸۶
توجیه عجیب و غریب نایب رییس فدراسیون فوتبال در امور بانوان

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران با هدایت مهناز امیر شقاقی در رقابت های قهرمانی آسیا در گروه مقدماتی سه شکست بسیار سنگین متحمل شد و در مجموع 28 گل دریافت کرد.

در حالی که انتقادها نسبت به این تیم ، سرمربی اش و البته فدراسیون فوتبال ادامه دارد نایب رییس فدراسیون فوتبال در امور بانوان در صدد پاسخگویی برمی آید اما حرف های عجیبی به زبان می آورد.

او می گوید تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران اصلا نباید به رقابت های قهرمانی آسیا می رفته. نکته عجیب تر اینکه عرب عامری اضافه می کند دختران زیر 19 سال خیلی کار بزرگی کردند که موفق شدند در زمین دوام بیاوردند!

حرف های بالاترین مقام فوتبال بانوان واقعا تاسف برانگیز و عجیب است. در حالی که همه کارشناسان می گویند تیم های ملی فوتبال بانوان باید به رقابت های برون مرزی بیشتر از گذشته اعزام شوند تا تجربه لازم را به دست بیاورند عرب عامری خیلی راحت و در اظهارنظری غیرکارشناسانه می گوید تیم ملی نباید به این رقابت ها می رفت. از سویی او در جمله ای عجیب تر می گوید همین که بازیکنان نوجوان ایران در مقابل تیم هایی همچون کره جنوبی و کره شمالی در زمین دوام آورده کار بزرگی کرده است. واقعا چه اتفاقی افتاده که این چنین افراد غیرمسئولی در ورزش بانوان روی کار آمده اند؟ عرب عامری توجیه دیگری ندارد؟ فوتبال بانوان و اصلا ورزش بانوان در اکثر مواقع چنین روسای عجیب و غریبی را بالای سر خود می بینید که اکنون زنگ تفریح تیم های آسیایی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها