مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

شاگردان کی روش به دنبال صید ببر بنگال

جام جم ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 فردا مقابل هند قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۳۳۱۷۹
شاگردان کی روش به دنبال صید ببر بنگال

به گزارش جام جم ورزشی ، این دیدار فردا از ساعت 18 به وقت تهران برگزار می شود. بنگلور میزبان این مسابقه شاگردان کی روش است.

تیم ملی فوتبال ایران کار خود را با تساوی مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی آغاز کرد اما در گام دوم با نتیجه پر گل شش بر صفر گوام را شکست داد تا برای همه تیم های گروه باز هم خط و نشان بکشد.

تیم ملی فوتبال هند هم اکنون بدون امتیاز در قعر گروه D قرار دارد. این تیم مقابل عمان و گوام دو شکست پیاپی تحمل کرده و به هیچ عنوان امیدی برای صعود از گروه خود ندارد. بر اساس آخرین رده بندی تیم ملی فوتبال هند در رده 155 رنکینگ فیفا قرار دارد.

در یکی از مهیج‌ترین این دیدارها که اتفاقاً این دیدار نخستین دیدار دو تیم در تاریخ ادوار رویارویی این دو تیم بوده است، تیم ملی هند در سال 1951 در فینال بازی‌های آسیایی، ایران را شکست داد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در آخرین دیدار این دو تیم نیز در اردیبهشت 1371 و از سری رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا 1992 تیم ملی کشورمان با گل‌های مجتبی محرمی و فرشاد پیوس (دو گل) 3 بر صفر حریفش را شکست داد.

نکته جالب توجه اینکه این دو تیم پیش از این هیچگاه هیچ دیدار دوستانه‌ای را با یکدیگر انجام نداده‌اند.

در اندیشه صدرنشینی قبل از دیدار با عمان

تیم ملی ایران که با هدف صعود به دومین جام جهانی پیاپی خود در این رقابت‌ها شرکت کرده است، پس از برد پرگل مقابل گوام این بار می‌‌خواهد هند را نیز مغلوب خواسته‌های خود کرده تا ضمن کسب دومین 3 امتیاز خود و رسیدن به صدر جدول، یک گام دیگر به مرحله بعدی مقدماتی این رقابت‌ها نزدیک‌تر شود.

کی‌روش نیز پیش از سفر به هند در گفت و گویی اعلام کرده بود که هدفش این است تا تیم ملی ایران قبل از بازی با عمان، بتواند به صدر جدول گروهش رسیده که البته در این راه همه بازیکنان تیم ملی نیز آماده هستند.

در هر صورت به نظر نمی‌رسد تیم ملی مقابل هند که یکی از تیم‌های ضعیف و البته ناشناخته آسیا به شمار می‌رود خیلی کار دشواری در پیش داشته باشد، اگر چه قبل از بازی با ترکمنستان از این گونه گمانه‌زنی‌ها همواره مطرح بود که با یک نمایش دور از انتظار از مردان کی‌روش در این دیدار، هیچگاه انتظارها از تیم ملی ایران محقق نشد.

از این گروه سه‌شنبه صبح به وقت ایران تیم‌های گوام و عمان در کشور گوام به مصاف هم می‌روند.

جدول گروه D رقابت‌ها:

1-عمان 6 امتیاز از 2 دیدار

2-گوام 6 امتیاز از 3 دیدار

3-ایران 4 امتیاز از 2 دیدار

4-ترکمنستان یک امتیاز از 3 دیدار

5-هند بدون امتیاز از 2 دیدار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها