سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: این باشگاه نزدیک به 60 میلیارد تومان بدهی معوقه دارد و این موضوع کار را دشوار کرده است.
کد خبر: ۸۳۱۹۱۲
پرسپولیس نزدیک به 60 میلیارد تومان بدهی دارد

به گزارش ایرنا، علی اکبر طاهری امروز (چهارشنبه) در محل باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت : تاکنون برای پرداخت مطالبات بازیکنان و تسویه بدهی ها کارهای خوبی صورت گرفته است. در روز شنبه هفته آینده با همکاری و مساعدت وزارت ورزش و جوانان قسمتی از مطالبات معوقه بازیکنان به آنان پرداخت می شود و مابقی قرارداد نیز طی فصل و به مرور تسویه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از حسین هدایتی برای کمک به باشگاه کمک نمی گیرید، گفت: من قبل از اینکه سرپرست باشگاه شوم ارتباط خوبی با هدایتی داشتم و هم اکنون نیز این ارتباط وجود دارد، او اگر می خواهد به باشگاه کمک کند باید خودش پیشقدم شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: باشگاه درآمدهایی دارد اما با این درآمدها نمی توان تمام مشکلات را حل کرد بر همین اساس باید با حامی مالی جدید به توافق برسیم.

طاهری ادامه داد: همچنین به دنبال زنده کردن حق پخش هستیم تا بتوانیم قسمت دیگری از هزینه ها را مدیریت کنیم البته سازمان لیگ دراین زمینه تلاش های خوبی انجام داده اما هنوز مشکل رفع نشده و همچنان باقی است.

وی در مورد انتقادهایی که این روزها از نحوه مدیریتش می شود، گفت: با توجه به امکاناتی که موجود است فکر نمی کنم کار ضعیفی ارایه شده باشد.

طاهری در پاسخ به سوالی در مورد درگیری لفظی وی با کریم باقری نیز گفت: من بی ادبی نکرده و نمی کنم اما هرکس باید در جایگاه خود و مسئولیت حرفه ای که برعهده دارد نقش آفرینی کند و این امر کاملا طبیعی است.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد این که گفته می شود یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر می خوابد، گفت : اداره پشتیبانی باشگاه برای این بازیکن هتلی برای اقامت درنظر گرفت که خودش نپذیرفته است به هتل برود و گفته است در باشگاه راحت تر است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس از انباشته شدن معوقات مالی این باشگاه انتقاد کرد و گفت: تعهدات مالی گذشته باشگاه نزدیک به 60 میلیارد تومان است و نباید از من انتظار داشته باشید یک روزه بتوانم تمامی آنها را تسویه کنم.

طاهری افزود: این درحالی است که باشگاه همچنان فعال است و اداره آن بودجه می خواهد.گرفتن یک حامی مالی (اسپانسر) می تواند بسیاری از مشکلات امروز ما را حل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
۰
۰
درج این مطلب اوج اختلاس وسو استفاده مالی در پرسپولیس وبی درو بیكر بود ان را میرساند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها