جام جم ورزشی: خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بارها و بارها به واسطه اظهارنظرهای جنجالی اش در صدر اخبار فوتبال ایران جای داشته است.
کد خبر: ۸۳۱۷۵۴
اعتراف خداداد عزیزی: از سال 84 قلیان می کشم

اخیرا ویدئویی از این مهاجم سابق تیم ملی منتشر شده که وی در آن اعتراف می کند که 10 سالی هست قلیان می کشد. موضوع قلیان یک مساله مهم در فوتبال ماست که بازیکنان باشگاهی را با خود درگیر کرده است. عزیزی در این باره می گوید: فوتبالیست ها قلیان می کشند و این واقعیتی نیست که بشود آن را کتمان کرد. من هم آدمی نیستم که بخواهم جلوی دوربین فیلم بازی کنم و بگویم وای قلیان بد است و این چیزها. حقیقیتش این است که بله من از سال 84 قلیان می کشم. نمی توانم هم جلوی دوربین بگویم نمی کشم. نمی توانم بگویم آقایان قلیان نکشید بد است. بله بد است اما من نمی گویم.

او در ادامه می گوید: آدم یا یک کاری نمی کند یا اگر می کند پایش می ایستد. کسی را در قبر کسی نمی گذارند و اعمال و رفتار هرکس به خودش مربوط است. شاید کسی خواست سرطان بگیرد و بمیرد. این یک موضوع شخصی است به هر حال سیستم بدن ها با هم متفاوت است و هر کسی جوابگوی عملکرد خودش است.

خداداد که گرم شده ادامه می دهد: فوتبالیست ها اتفاقا با قلیان خیلی هم حال می کنند. اما حرف من این است که فوتبالیست هایی که قلیان می کشند، اقلا سرشب این کار را انجام بدهند نه ساعت 4 صبح تا اقلا خوب بخوابند. قبل از خواب قلیان را بزنند و دوپینگ کنند و با تغذیه خوب بیایند سر تمرین. آن وقت اگر نفس خوب بود بیشتر بکشند!

این مصاحبه که در فضای مجازی دست به دست می چرخد، اعتراف صریحی از یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ماست که البته همانطور که خودش عقیده دارد قرار نیست کسی را در قبر او بخوابانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها