روزنامه خندان

پدر پرستیژ ایران

طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۸۳۱۰۹۱
پدر پرستیژ ایران

سیاست روز: مرد است و شکمش

جراید: روبرتو کارلوس که جزء بازیکنان با روحیه و خوش‌خنده تیم ستاره‌ها بود، در بین دو نیمه در وسط رختکن حرکات موزونی انجام داد. به نظر شما انگیزه حرکات موزون ایشان مربوط به کدام یک از گزینه‌های زیر است؟
الف) پس‌گردنی محکمی که در فرودگاه نوش جان کرده است.
ب) جواد خیابانی را از نزدیک دیده است.
ج) قیچی برگردان‌های فرهاد مجیدی را تماشا کرده است.
د) ترویج بی‌بند و باری با اجرای حرکات ددمنشانه برای خوش‌خدمتی به امپریالیسم جهانی و شرق و غرب و در راس آن برزیل جهانخوار!

علی پروین: هیچ‌کس درباره اتفاقات رختکن بازی ستاره‌های ایران و ستاره‌های جهان حرفی نزند. زشت است که بگویند ۲۰ دقیقه نتوانستید همدیگر را تحمل کنید. به نظر شما در رختکن چه اتفاق زشتی افتاده است؟
الف) بازیکنان به شکل مشکوکی لباس‌های خود را عوض کردند.
ب) بازیکنان در هنگام تعویض لباس زیر‌چشمی به هم نگاه می‌کردند.
ج) در هنگام تعویض لباس‌ها "علی پروین" آنها را با کلمات مهربان و صمیمی مورد تفقد قرار می‌داد.
د) خداداد عزیزی برای دیگران لطیفه تعریف می‌کرد و ادای "جناب‌خان" را در می‌آورد.

ادگارداویدز - بازیکن سابق تیم‌ملی هلند -: چرا بازیکنان ایران اینقدر شکم داشتند؟ اظهارنظر فوق یادآور کدام یک از ضرب‌المثل‌های شیرین فارسی است؟
الف) فضول را بردند جهنم گفت هیزمش تر است.
ب) مرد است و شکمش.
ج) دیدی شکمی ز دور پیداست / بعد از دو سه روز "یارو" آمد
د) همه‌ جان و تنم / شکمم شکمم شکمم شکمم

شرق: پدر پرستیژ ایران

در خبرها خواندیم واردات خودروهای BMW i٨ ممنوع شد. چرا؟ چون سازمان توسعه تجارت علت این تصمیم را عدم امکان سرویس خدمات پس از فروش و عدم امکان صدور گواهی استاندارد و شماره‌گذاری عنوان کرده است.بعد از اعلام این خبر، دولت سوئد و سوئیس زارزار گریه کردند و از مردم خود عذرخواهی کردند. آنها گفتند الهی ما میخچه بزنیم که مراقب مردم نیستیم و به هر فرغون و گاری لندهوری مثل BMW گواهی استاندارد می‌دهیم. در همین رابطه استاندارد اعلام کرد ما به هر لگنی استاندارد و پلاک نمی‌دهیم، BMW و بنز و اینا که جای خود دارد.همچنین اعلام شد ما به خودرویی پلاک می‌دهیم که به امنیت جان و سلامتی مسافر، راحتی مسافر، شأن و پرستیژ مسافر، کم‌مصرفی سوخت، قیمت مناسب و از این چیزمیزها توجه ویژه کرده باشد و خلاصه در حد یک فرد اصیل باشد.
مردم گفتند: داداش دوتا مثال بزن، مثل چی؟
مردم همچنین گفتند: خسته نباشی. پدر پرستیژ را شما درآوردید. سپس بغض کردند و به سمت افق حرکت کردند تا گم شوند.

قانون: توپ در سینما یا سینما در توپ

بعد از پژمان جمشیدی که از فوتبال وارد دنیای سینما و تلویزیون شد، این بار قرعه به نام علی انصاریان افتاد که بیاید و صحنه را به آتیش تیش تیش بکشد. هر سال شاهد اتفاقات عجیب و غریب مختلفی در این عرصه هستیم، فوتبالیست بازیگر می‌شود، بازیگر فوتبالیست می‌شود... سید جواد هاشمی دفاع راست جلوزن می‌شود.
کامران نجف زاده هافبک وسط می‌شود که وظیفه‌اش خراب کردن بازی تیم مقابل است که البته بازی تیم خود و حال ما را نیز خراب کرد. همین‌طوری ادامه پیدا کند می‌توانیم به‌زودی شاهد حضور سیاسیون در فوتبال و فوتبالیون در سیاست باشیم. مثلا تصور کنید که علی مطهری در پست هافبک پشت مهاجم بازی کند! بازی به دقیقه 30 نرسیده عده‌ای از تماشاگران به وسط زمین می‌پرند و او را کتک زده و با خود می‌برند، گرچه بماند که احتمال اینکه علی آقا با شلوار گرمکن به زمین بیاید و شرت ورزشی نپوشد بسیار است، تماشاگران طرفدارش هم لقب «فرفره» را به او می‌دهند و مدام شعار «داش علی فرفره... داش علی فرفره!» می‌دهند. یا فرض کنید محمد مایلی کهن بازیگر شود! احتمالا فیلمی به کارگردانی فرج ا... سلحشور را بازی خواهد کرد و نقش مردی را بازی می‌کند که مدام در حال فحش دادن و گریه کردن است و صد البته پتانسیل بالایی در بازی در چند نقش در یک فیلم را نیز دارد.
علیرضا منصوریان هم به‌خاطر فیزیک مناسب و سر بی‌مویش، پتانسیل بالایی در بازی در نقش‌های خاص دارد. همان‌طور که می‌دانید در سینما و تصویر افرادی که مانند بنده سرشان تهی از گیسوان است جذابیت بالایی دارند و می‌توانند به سرعت معروف شده و در اذهان عمومی و گروه‌های تلگرامی دست به دست شوند، مثلا جیسون استتهام یا...
جواد ظریف هم پتانسیل بالایی در بازیگری دارد. فیلم‌های گروه هنر و تجربه جایی است که می‌تواند پتانسیل بالای جواد ظریف را در بازیگری به رخ بکشد. جواد ظریف با توجه به تسلط بالایش به زبان انگلیسی می‌تواند در فیلم‌های پلیسی-اکشن آمریکایی نیز بازی کند.
عبدا... ویسی نیز فرد مناسبی برای بازی در نقش سوپراستار است. مثلا فیلم‌هایی که با بازی گلزار و بهرام رادان پرفروش می‌شوند را می‌توان به عبدا... ویسی سپرد تا گیشه را به آتش بکشد و بازی به سبک استانیسلاوسکی را به نمایش بگذارد.
در آخر ابراهیم تهامی را برای بازی در سریالی مانند لاست پیشنهاد می‌کنیم، این فوتبالیست خلاق می‌تواند با فیزیک و بدن مناسبش همه کار بکند و بینندگان را روبه‌روی جعبه جادویی مسحور کند. ابراهیم تهامی که او را شاگرد برحق سبک استلا آدر در بازیگری می‌دانند، می‌تواند با تسلطش به دریبل سکانس‌های ویران کننده‌ای را بازی کند.

کیهان :کفتار

گفت: نتانیاهو در ملاقات با مقامات ایتالیایی گفته است؛ داعش یک گروه وحشی است اما ایران خطرناکتر از آن است چون در پی تولید بمب اتمی است!
گفتم: ولی صهیونیست‌ها بارها اعتراف کرده‌اند که در آموزش و حمایت و برنامه‌ریزی برای تروریست‌های داعش نقش موثر داشته‌اند و رسانه‌های رژیم صهیونیستی بارها فیلم و تصویر عیادت نتانیاهو از تروریست‌های مجروح داعش در بیمارستان‌های اسرائیل را با افتخار!! منتشر کرده‌اند.
گفت: از این گذشته تروریست‌های داعش همان جنایات وحشیانه‌ای را مرتکب می‌شوند که صهیونیست‌ها در غزه و صبرا و شتیلا مرتکب ‌شدند و آل‌سعود در یمن و...
گفتم: چه عرض کنم؟! دور از جان گرگ و بلانسبت کفتار، از یک صهیونیست پرسیدند به نظر تو گرگ بهتر است یا کفتار؟ گفت؛ اگر حمل بر نژادپرستی نکنید، کفتار!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها