معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان از ایراد شکلی شورای نگهبان به جدول زمان‌بندی انتخابات الکترونیک خبر داد و گفت که این جدول برای رفع ایراد به وزارت کشور عودت شده است.
کد خبر: ۸۳۰۷۶۱
شورای نگهبان از جدول زمان‌بندی برگزاری الکترونیکی انتخابات ایراد گرفت

سیامک‌ ره‌پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در گفت‌وگو با تسنیم از واصل شدن جدول زمانبندی برگزاری انتخابات الکترونیک از سوی وزارت کشور به شورای نگهبان خبر داد و گفت: جدول زمان‌بندی برگزاری انتخابات الکترونیک از وزارت کشور به شورای نگهبان آمده است، اما به دلیل اینکه اشکالاتی داشته، آن را به وزارت کشور برگرداندیم تا اصلاح کنند.

وی به اشکالات جدول زمانبندی برگزاری انتخابات الکترونیک که از سوی وزارت کشور به شورای نگهبان اعلام شده است، اشاره کرد و افزود: این جدول زمان‌بندی اشکالاتی از جهت تاریخ و شکلی داشت که قرار شد آن را اصلاح کرده و دوباره به شورای نگهبان ارسال کنند.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در ادامه، اظهار داشت: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزار شدن و یا نشدن انتخابات به صورت الکترونیک نمانده است، لازم است وزارت کشور این جدول زمان‌بندی را هر چه زودتر اصلاح کرده و به شورای نگهبان ارسال کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها