نویسنده مجموعه انیمیشن «پیامبران» گفت:‌یکی از بخش‌های مهم این انیمیشن پخش آن با زبان‌های عربی و ترکی در سایر کشورهاست.
کد خبر: ۸۳۰۲۴۶
تولید انیمیشن پیامبران به 3 زبان

«محمدرضا عابدی شاهرودی» نویسنده انیمیشن «پیامبران» گفت:‌ این سریال محصول شرکت فورسایت مدیا است که فصل اول آن در قالب هفت قسمت، جمعه‌ها ساعت 13:50 از شبکه دو پخش می‌شود و قرار است از شبکه اچ دی نیز به روی آنتن رود.

فارس نوشت، این نویسنده با اشاره به تولید فصل‌های این مجموعه انیمیشنی بیان داشت:‌ فصل دوم از این انیمیشن در حال ساخت و فصل‌های بعدی (3 و 4) نیز در مرحله نگارش است .

عابدی از ویژگی‌های مهم و بارز این سریال انیمیشنی گفت: یکی از بخش‌های مهم این انیمیشن پخش آن با زبان‌های عربی و ترکی از سایر کشورها است که کشورهای لبنان و عراق نیز در این اولویت قرار دارند.

وی با اشاره به شاخصه مهم تولید این اثر افزود:‌ انیمیشن «پیامبران» با کیفیت تصویربرداری فول تری دی ساخته و با موشن کپچر گرفته شده است. در این انیمیشن برای اولین بار در ایران حرکت لباس‌ها به طور طبیعی روی بدن بازیگران قرار گرفته است.

عابدی درباره متن این اثر ادامه داد:‌داستان «پیامبران» از آن دسته متن‌هایی بود که تبدیل و تکمیل به فیلم‌نامه شده است. در حقیقت داستان پیامبران یک قطعه پازل از طرحی بزرگتر است و بازآفرینی داستانی متون و روایات اصلی اسلامی است، به عنوان مثال دو مجموعه داستان غیب نما درباره زندگی امام زمان (عج) (انتشارات سبحان) و اینجا ابدیت (پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) نمونه هایی از این رویکرد به حساب می‌آیند. اما سریال انیمیشن پیامبران، بازآفرینی داستان پیامبران بر اساس آیات قرآن و تکمیل شدنش توسط روایات قطعی امامیه است.

مجموعه انیمیشن «پیامبران» به کارگردانی وحید هماتاش و تهیه کنندگی صادق کریمیان تهیه و تولید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها