جو بایدن در کنفرانس کمیته ملی دموکرات آمریکا، ضمن دعوت از مردم برای برگزاری تجمع در حمایت از توافقنامه اظهار داشت: درصورت رد توافقنامه، آمریکا برای دستیابی به توافقنامه بهتر در موضع ضعیف تری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۲۹۹۵۳
دعوت معاون رییس جمهور آمریکا از مردم برای تجمع در حمایت از توافق هسته ای

معاون رییس جمهور آمریکا در کنفرانس تلفنی کمیته ملی دموکرات آمریکا، از سیاستمداران و طرفداران حزب دموکرات خواست، با تشکیل تجمعات و راهپیمایی حول محور توافقنامه بدست آمده بین ایران و1+5، حمایت خود را از این توافقنامه اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، وی در این کنفرانس تلفنی، ادعاهای مطرح شده جمهوری خواهان و مخالفان توافقنامه در مورد توافقنامه بهتر را حرف چرند خواند.

بایدن در این کنفرانس خبری تلفنی، گفت: من شخصا در مورد این مذاکرات خوش بین نبودم، ولی در حال حاضر از توافقنامه بدست آمده به شدت حمایت می کنم.توافقنامه خوبی است و خود توافقنامه گویای این حقیقت است.

معاون رییس جمهور آمریکا افزود: در پاسخ عده ای که می گویند در صورت رد توافقنامه در موضع قوی تری برای توافق بهتری قرار خواهیم گرفت، باید گفت با رد توافقنامه ما در موضع ضعیف تری قرار خواهیم گرفت و دستیابی به توافقنامه بهتر در موضع ضعیف تر، خلاف واقع است.

درادامه این کنفرانس خبری، جو بایدن بصورت غیر علنی به پاسخگویی به سوالات اعضای کمیته در مورد توافقنامه ایران پرداخت.

کنگره آمریکا قرار است در تاریخ 17 سپتامبرماه سال میلادی جاری، تصمیم نهایی خود را در خصوص توافقنامه تاریخی بدست آمده میان ایران و شش کشور قدرت جهانی دیگر را به رای بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
۰
۰
اینو خبر فوران بردارین این خبر كار گروه سبزها هست منظور این می رسونه كه مردم ایران تجمع كنید كه از توافق حمایت كنید
makan
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
۰
۰
بعضی وقتا یه نظرهای تآیید میشه كه ادم خندش میگیره یعنی چی این كار گروه سبزهاست؟؟؟؟؟؟؟؟

نیازمندی ها