داغ ترین نرم افزارهای موبایل

اجتناب کنید

اگر دنبال یک بازی سبک، مفرح و شاداب برای زمان‌های از دست رفته خود هستید، پیشنهادمان بازی Avoid به معنی «اجتناب‌کردن» است که محصول یک استودیوی بازی‌سازی مستقل کانادایی بوده و توانسته در میان برترین‌های اپ استور جا بگیرد.
کد خبر: ۸۲۹۵۵۸
اجتناب کنید

گرافیک بازی با دو رنگ غالب سفید و آبی پوشانده شده و طراحی آن خلوت است. در این بازی شما صاحب کاراکتری هستید که در یک محیط مستطیلی گیر افتاده و از سوی چهار اره گرد چرخان محاصره شده است.

وظیفه شما این است تا با این طرف و آن طرف بردن این کاراکتر از تماس آن با اره‌ها جلوگیری کنید. حین بازی سه جان دارید که با هر بار برخورد با اره‌های بی‌رحم از دستشان می‌دهید.

پس باید حسابی مراقب باشید تا به تیغه‌ها برخورد نکرده و سکه جمع کنید. غیر از سکه گاهی هم یک ساعت شنی ظاهر می‌شود که با گرفتن آن، حرکت اره‌ها کمی کند می‌شود و می‌توانید آسان‌تر بازی کنید.

درون این بازی کاراکترهای زیاد دیگری هم وجود دارد که با جمع کردن سکه‌های بیشتر می‌توانید آزادشان کنید. این بازی از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای بهره می‌برد و برای خلاص شدن از دست تبلیغاتش باید 99 سنت خرج کنید.

صحنه آهسته فیلم بگیرید

ضبط ویدئوهای حیرت‌انگیز صحنه آهسته ویژگی است که صاحبان گوشی‌های اندرویدی در مقایسه با تلفن‌های اپل از آن بی‌بهره‌اند.

یکی از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌ها برای افزودن این قابلیت به گوشی اندرویدی‌تان SloPro است که می‌تواند با سرعت 1000 فریم بر ثانیه این کار را انجام دهد، گرچه بهترین کارایی خود را روی سیستم‌عامل iOS به رخ می‌کشد.

با باز کردن این اپلیکیشن، چند گزینه پیش رو دارید؛ فیلمبرداری با سرعت عادی، سریع‌تر و آهسته‌تر. با انتخاب هر یک می‌توانید ضبط را شروع کنید و فیلمی خارج از سرعت عادی در گالری گوشی خود ثبت کنید.

غیر از اینها این اپلیکیشن یک قابلیت دیگر هم دارد؛ می‌توانید فیلم‌های درون گالری را که پیشتر ضبط کرده‌اید به صحنه آهسته تبدیل کنید.

درون این برنامه امکان ویرایش و بریدن کلیپ وجود دارد و می‌توانید به‌صورت مستقیم از درون آن فیلم‌هایتان را روی شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک و یوتیوب به اشتراک بگذارید.

گفتنی است SloPro توانسته در میان برترین‌های اپ‌استور جا بگیرد و نسخه‌ای از آن برای سیستم‌عامل ویندوزفون هم در دسترس است.

عکس‌ها را ترکیب کنید

فرقی نمی‌کند به عکاسی علاقه‌مند باشید یا نه، به اپلیکیشنی نیاز دارید تا عکس‌های دم دستی گوشی‌تان را ویرایش کنید تا آماده به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی شود.

یکی از این ابزار اپ‌هایی برای ساخت تصاویر به ‌صورت کلاژ است؛ چند عکس در دل یک قاب تصویر.

با ورود به اپلیکیشن Fuzel Collage یک علامت مثبت در پایین صفحه مشاهده می‌کنید که با فشار آن وارد گالری عکس‌های گوشی می‌شوید.

پس از انتخاب، عکس‌هایتان را در یک قاب مشاهده می‌کنید. در این قسمت ده‌ها مدل برای چینش عکس‌ها کنار هم وجود دارد که یکی را باید انتخاب کنید.

با انتخاب یکی از این قاب‌ها می‌توانید تصاویر درون هر یک از کادرها را کوچک و بزرگ کنید یا بچرخانید. پس از این کار می‌توانید گوشه‌های گرد و سایه به عکس‌هایتان اضافه کرده و فیلترهای رنگی اعمال کنید.

این اپ به قدری مجهز است که حتی می‌توانید استیکر و لیبل هم به عکس‌هایتان اضافه کنید؛ اما همه آنها رایگان نیست.

پس از پایان کار می‌توانید حاصل کارتان را روی شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام به آسانی به اشتراک بگذارید.

عکس پرسنلی در منزل بیندازید

عکس‌ پرسنلی‌ ندارید و با این حال وقت نمی‌کنید برای انداختن یک عکس جدید به عکاسی بروید. پس در خانه بنشینید و این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید.

با ورود به این اپ نخست با چند اندازه عکس مواجه می‌شوید که از میان آنها باید یکی را انتخاب کنید. در میان این ابعاد فرمت سه در چهار که در کشور ما بسیار رایج است نیز وجود دارد.

اگر اندازه مورد نظرتان در این بخش وجود نداشت نگران نباشید، زیرا می‌توانید آن را به‌صورت دستی وارد کنید.

پس از این کار آماده عکاسی می‌شوید و می‌توانید از راهنمایی‌هایی که اپ داده هم استفاده کنید. با باز شدن دوربین باید یک عکس از خود بیندازید که بهتر است پس‌زمینه‌ای سفید را انتخاب کنید.

با انداختن عکس، اپلیکیشن چند گزینه برای ویرایش آن همچون تنظیمات روشنایی، کنتراست و چرخاندن عکس در اختیارتان قرار می‌دهد تا دستی روی تصویرتان بکشید.

اکنون عکس آماده است و یک تصویر شش تایی تحویل داده می‌شود که می‌توانید آن را چاپ کنید.

آگاهانه پرواز کنید

فصل مسافرت است و اگر قصد سفر به کشوری خارجی داشته باشید، به کلی اطلاعات نیاز دارید تا در فرودگاه مقصد معطل نشوید.

اپلیکیشن‌هایی برای این کار وجود دارد که اپ مذکور یکی از بهترین‌ها در نوع خود بوده و توانسته در میان اپلیکیشن‌های برگزیده اپ‌استور جا بگیرد.

با کمک این اپلیکیشن می‌توانید به‌صورت زنده موقعیت هواپیما را در مسیر مشاهده کنید و نقشه فرودگاه‌های جهان را با جزئیات ببینید.

با ساخت یک حساب کاربری درون این اپلیکیشن می‌توانید اطلاعات تمام پروازها و مسافرت‌هایتان را برای همیشه حفظ کنید.

پیش از پرواز حسابی روی این اپلیکیشن حساب باز کنید تا با معطلی و تاخیر در فرودگاه روبه‌رو نشوید، زیرا هر پرواز در این اپ به چهار بخش کنترل بار، سوار شدن، بلند شدن از روی زمین و نشستن هواپیما تقسیم می‌شود که زمان لازم برای هر کدام را به‌صورت مجزا می‌توانید مشاهده کنید.

به کمک نقشه فرودگاه‌ها می‌توانید مسیر خود را به‌آسانی بیابید و حتی یک کافی‌شاپ پیدا کنید. با وارد کردن شماره پرواز می‌توان مدت زمان سفر را در این اپ دید. این اپلیکیشن نسخه مخصوص اپل واچ نیز دارد.

شادی حاجی علی‌نقی - کلیک (ضمیمه یکشنبه - روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها