سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

متجاوزان سعودی را غافلگیر می‌کنیم

سخنگوی ارتش یمن با بیان اینکه تمام تاسیسات نظامی و فرودگاه های عربستان، هدف حملات ارتش یمن و کمیته های مردمی قرار خواهد گرفت تاکید کرد که نیروهای نظامی این کشور، با ادامۀ تجاوز سعودی‌ها به تاسیسات غیرنظامی و بنادریمن، مقابله به‌مثل خواهد کرد.
کد خبر: ۸۲۸۹۷۳
تمام تاسیسات نظامی و فرودگاه های عربستان را هدف قرار می دهیم

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرهنگ شرف لقمان در بیانیه ای از تمام ساکنان استان ابها در عربستان خواست تا برای حفظ سلامت خود از نزدیک شدن به تاسیسات نظامی و فرودگاه ها خودداری کنند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سبا، در این بیانیه بر عزم و اراده ارتش و کمیته های مردمی بر دادن پاسخ کوبنده به حملات تجاوزکارانه سعودیها علیه مردم یمن تاکید شده است.

در این بیانیه همچنین آمده است که اقدام جامعه بین المللی در نادیده گرفتن جنایتها و حملات تجاوزکارانه سعودیها، برای ارتش یمن راهی جز اجرای گزینه های راهبردی باقی نگذاشته است و این واکنش یمنی ها شدیدتر از حملات متقابل روزهای گذشته در حمله و تخریب پایگاه های نظامی سعودی در مرز یمن خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
من
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
۰
۰
ایشان زیادی حالشان بد است؟ بعد از این همه بمباران كه دیگر بعید می دانم ساختمانی سالم مانده باشد .حالا ایشان با همان قمه به شكم بسته شان سخنرانی می فرمایند ؟ هر كسی این را فهمیده است و هر كوری به این یقین رسیده كه از این كشور ضعیف تر در منطقه كشوری نیست.
ل
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
۰
۰
.حالا كه همه چیز را از دست دادید؟
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
۰
۰
باسلام:بزن پدرشون رو در بیار
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها