مرد جوان به دلیل سوءظن، همسرش را به قتل رساند.
کد خبر: ۸۲۸۴۰۲
قتل همسر به خاطر سوءظن

به گزارش جام‌جم، شامگاه جمعه ماموران پلیس آگاهی مشهد در جریان قتل زنی در این شهر قرار گرفتند. در ادامه تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی در خانه این زن 32 ساله حاضر و در بررسی‌های خود متوجه شدند، زن جوان با یک ضربه چاقو به قتل رسیده است. با توجه به نبود آثار ورود به زور، ماموران اطمینان یافتند این زن توسط قاتلی آشنا کشته شده است. از سوی دیگر سرقت نشدن وسایل خانه و طلاهای مقتول نیز نشان می‌داد این زن قربانی درگیری یا انتقامگیری شده است.

تیم جنایی سپس با تحقیق از همسایه‌ها، عامل جنایت را شناسایی کردند.به گفته اهالی ساختمان، همسر مقتول مرد شکاکی بود که این موضوع باعث اختلاف و درگیری این زوج شده بود. روز جمعه نیز این زوج با یکدیگر درگیر شده بودند.کارآگاهان دستگیری همسر مقتول را در دستور کار قرار دادند و او را ساعاتی بعد از قتل دستگیر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دایی احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
۰
۰
ازقدیم گفتند انسان جایزالخطاست حالا اگه ازكسی خطایی دیدی باید خودت دستبكاربشی وجانی راكه خداوندمتعال دراوردمیده رابراحتی بگیری وقانون وقضات محترم كشورراهم كلا نادیده بگیری پس فرق تو باحیوان ببخشید حیوان هم برای خودش درزندگی قانونی دارد باید گفت شیطان درچیست بایدجواب كاری راانجام داده بدهد وقانون هم به شدیدترین وضعی بااین شیطان برخوردكند اگه براستی هم جریاناتی بوده تو حق گرفتن جانش رونداشتی و دادگاه خانواده هست رسیدگی میكردشیطان
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها