همزمان با ارسال پرونده شیاطین پایتخت به دادگاه کیفری، شانزدهمین قربانی از آنها شکایت کرد تا پرونده وارد مرحله جدیدی شود.
کد خبر: ۸۲۸۳۹۸
ثبت شانزدهمین شکایت در پرونده شیاطین پایتخت

به گزارش جام‌جم، شانزدهمین قربانی متهمان روز گذشته با مراجعه به دادسرای امور جنایی از آنها به اتهام آدم‌ربایی، اذیت و آزار و سرقت شکایت کرد.

دختری 30 ساله به نام مینا در شکایتش به محسن مدیر روستا ، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی گفت: ساعت 9 شب اول اسفند سال گذشته در خیابان خلیج منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌مان در اندیشه شهریار بروم. دقایقی بعد یک پراید مشکی رنگ با دو سرنشین پسر توقف کرد و من در صندلی عقب سوار شدم. هنوز دقایقی از حرکت خودرو نگذشته بود که یکی از آنها به صندلی عقب آمد و با تهدید چاقو از من خواست سر و صدا نکنم. آنها مرا به خیابانی خلوت در غرب تهران بردند و پسر جوان که فرهاد نام داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. راننده نیز قصد داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که از فرصت استفاده و فرار کردم.

آنها به زور دستبند طلایم به ارزش یک میلیون تومان را سرقت کردند. در ادامه شاکی پرونده در مواجهه حضوری با متهمان توانست آنها را شناسایی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
۰
۰
برای آقا رامین متاسفم بااین منطقش/با گمنام عزیز كاملا موافقم .حرومه به این نامردا غذا بدید.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
۰
۰
چندبار باید به شما خانوما گفته بشه تا بفهمین سوار هر ماشینی نشین . وقتی كسی به شما نصیحتی میكنه اسمشو میذارید بددلی ........ما مردا كه میدونیم تو چه جامعه ای زندگی میكنیم. جامعه ای كه ازدواجش تعطیل شده و اونایی هم ازدواج كردن به خاطر بی بند وباری و هرزگی و بدحجابی .... تحملشون تموم میشه و یا با یكی دیگه دوست میشن یا به یكی تجاوز میكنن...............واقعا شما زنها طعمه های .... . بزرگترین اشتباه هر جامعه ای آزاد رها كردن خانومهاست ..............
نامی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
۰
۰
قابل توجه آقا رامین یه مثل داریم میگه: سگ ولگردیشو ترك میكنه ولی سگ بودنشو، اصلاً ترك نمی كنه
حسین یزدانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
۰
۰
همان گونه كه مستحضرید درحال حاضر حدود سه میلیون جوان بیكار در ایران پراكنده اند كه حدود هشتصد هزار نفر در تهران است واعمال از انان بوجود میاید

نیازمندی ها