با تلاش نفسگیر آتش نشانان کارگر جوانی که بر اثر بی توجهی به اصول ایمنی درون چاهی به عمق 30 متر گرفتار شده بود، نجات یافت.
کد خبر: ۸۲۸۱۹۲
نجات معجزه آسای کارگر از چاه 30 متری + عکس

به گزارش پایگاه خبری 125، با مراجعه سراسیمه و وحشت زده شهروندی در ساعت 10:32 روز گذشته به ایستگاه 78 آتش نشانی و اطلاع رسانی سقوط شخصی داخل چاه 30 متری، بلافاصله آتش نشانان با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به همراه تیم نجات 2 به محل حادثه در شهرک مشیریه، خیابان امام خمینی، شهرک تختی، کوچه چهارم اعزام شد.

معاون منطقه 8 عملیات در این باره گفت: در محل حادثه کارگر 23 ساله ای از تبعه افغان به نام (نعیم-س) برای بیرون آوردن خاک نمونه آزمایش به داخل چاهی به اعماق حدود 30 متررفته بود که در اواسط چاه به انتهای آن سقوط کرده و از حال رفته بود.

عزیز غلامی نسب افزود: تیم نجات بلافاصله با توجه به گازدار بودن چاه با رعایت تمام نکات ایمنی، یک سیلندر اکسیژن را به داخل چاه برای تنفس مصدوم فرستادند و با استفاده از ابزار ویژه وارد چاه شدند و پس از رساندن خود به فرد مصدوم که از ناحیه کمر، دست و پا دچار صدمه شده بود اقدام به فیکس کردن و انتقال وی به سطح زمین کردند.

آتش نشانان پس از خارج کردن مصدوم از درون چاه و تحویل آن به عوامل اورژانس پس از ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی لازم به مالک به عملیات خود پایان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها