راز ورود ممنوع خبرنگاران فاش شد؛

حضور مربی مرد در تیم ملی فوتسال بانوان!

از آنجایی که فروزان سلیمانی، سرمربی جدید تیم ملی فوتسال نمی توانست خواسته های تیم ملی و مسئولان را برآورده کرده و به اصطلاح تیم را به درستی هدایت کند، مسئول کمیته بانوان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت از یکی از مربیان مطرح مرد فوتسال برای هدایت این تیم کمک بگیرد.
کد خبر: ۸۲۸۱۷۶
حضور مربی مرد در تیم ملی فوتسال بانوان!

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ تیم ملی فوتسال بانوان ایران سومین بازی تدارکاتی خود را نیز با ازبکستان انجام داد تا با برتری 4 بر یک آماده رقابت های جام ملتهای آسیا شود.

این تیم که در ماه های اخیر شاهد تحولات و حواشی زیادی بوده است، این بار نیز به حاشیه رفت. با این تفاوت که این بار از ورود خبرنگاران به کمپ تیم های ملی جلوگیری شد تا هیچ کس متوجه اتفاقاتی که در سالن برگزاری مسابقات می افتد نشود.

ماجرا به حدود اوایل سال 94 برمی گردد که اردوهای تیم ملی فوتسال برای حضور موفق در نخستین دوره جام ملت های آسیا در حال برگزاری بود که مسئولان تصمیم گرفتند مربی بدنساز تیم را تغییر داده و همسر دکتر خواجوئی را جایگزین کنند که خوشایند شهناز یاری، سرمربی تیم ملی نبود و به دلیل ورود این مربی بدنساز و مشکلاتی که با فروزان سلیمانی داشت برکنار شد و سلیمانی هدایت تیم ملی را در دست گرفت.

اما این پایان این حواشی نبود، چون درحالیکه تیم ملی در سکوت تمرینات خود را انجام می داد، اتفاقات دیگری روی داد که سرانجام آن بی خبر گذاشتن خبرنگاران و جلوگیری از ورودشان به سالن برگزاری بازی تدارکاتی با ازبکستان بود.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود پرده از این اتفاقات برداشت و به سایت ورزش بانوان گفت: از آنجایی که فروزان سلیمانی، سرمربی جدید تیم ملی فوتسال نمی توانست خواسته های تیم ملی و مسئولان را برآورده کرده و به اصطلاح تیم را به درستی هدایت کند، مسئول کمیته بانوان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت از یکی از مربیان مطرح مرد فوتسال برای هدایت این تیم کمک بگیرد. این مربی که اتفاقا نقش بسزایی در پیشرفت تیم ملی فوتسال دارد از زمان ورودش در کادر فنی اجازه فعالیت به سلیمانی را نمی دهد.

وی ادامه داد: سلیمانی در یک بازی تعویض هایی را انجام داد که اشتباه بود و باعث برافروخته شدن این مربی نام آشنا شد وی نیز تمرینانت و هدایت تیم را به صورت کامل در دست گرفت. در بازی با تیم ملی ازبکستان نیز هدایت و مربیگری وی سبب شد تیم ملی فوتسال بانوان با نتایج خیلی خوب ازبکستان را گلباران کند. دلیل جلوگیری از ورود خبرنگاران نیز همین امر بود تا هیچ کس متوجه حضور وی نشود.

گفتنی است؛ یکی از تغییرات دیگری که در تیم ملی فوتسال روی داد، حضور نیلوفر اردلان است که مدت طولانی به دلیل مسائل شخصی در تیم ملی حضور نداشت و گویا در زمان یاری برای بازی در تیم ملی معرفی شده بود اما با مقاومت مربی مواجه شد و حال با رفتن این مربی درب تیم ملی به روی وی گشوده شده است. حضور وی در تیم ملی باعث شد چند موقعیت گل به دست آورد و با دوست هم تیمی اش ترکیب خوبی را تشکیل دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها