رئیس جمهور آمریکا در اقدامی جدید برای جلب نظر قانونگذارن آمریکایی از توافق هسته ای ایران مدعی شد که به خاطر حمایت تهران از حزب الله لبنان، واشنگتن همچنان فشارهای خود را بر جمهوری اسلامی حفظ می کند.
کد خبر: ۸۲۷۸۱۳
همچنان فشارهای خود را بر ایران حفظ می کنیم

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «باراک اوباما» امروز جمعه اعلام کرد که به دلیل ادامه حمایت های ایران از حزب الله لبنان، آمریکا همچنان فشارهای اقتصادی خود را بر ایران حفظ می کند.

رئیس جمهور آمریکا در نامه ای که برای اعضای دموکرات کنگره ایالات متحده نوشته، اعلام کرده که تحریم هایی که فعالیت های غیر هسته ای ایران را هدف قرار گرفته همچنان درجای خود باقی خواهند ماند.

اوباما همچنین در نامه ای خطاب به «جرولد نادلر» از جمهوریخواهان حاضر در مجلس نمایندگان آمریکا که به نوعی اقدامات یهودیان مخالف توافق هسته ای با ایران را هدایت می کند نوشته است: اگر ایران به سمت ساخت بمب هسته ای حرکت کند همه گزینه ها برای آمریکا از جمله حمله نظامی در دسترس خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
۰
۰
كل هسته ایمون دادم عزتمون دادیم رشد علیمون متوقف كردیم2 سال هست پرتاب ماهواره متوقف كردیم تازه بازم اوباما تهدید میكنه واقعا متاسفم برای كسانی كه این شرایط به ما تحمیل كردن
هخامنشی.
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
۰
۰
هه هه فقط بلدی حرف اضافه بزنی ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها