کمیته انضباطی فیفا در نامه‌ای اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس یک ماه فرصت دارد تا رضایت «ممدوتال» بازیکن شاکی را به هر شکل جلب کند و در غیر این صورت کسر امتیاز اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۸۲۷۴۸۸
فیفا، پرسپولیس را تهدید به کسر امتیاز کرد

مدیر حقوقی پرسپولیس در امور فوتبال در ارتباط با پرونده ممدوتال و حکم کمیته انضباطی فیفا به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس پیش از این در ادوار قبلی از سوی اتاق حل اختلاف فیفا ملزم به پرداخت ۱۰۰ هزار دلار مطالبات این بازیکن شده بود. زمانی که ما در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردیم این حکم نهایی شده بود. در همین ارتباط، اخیرا کمیته انضباطی فیفا در نامه‌ای اعلام کرده که باشگاه پرسپولیس یک ماه فرصت دارد تا رضایت این بازیکن را به هر شکل جلب کند و در غیر این صورت کسر امتیاز اتفاق می‌افتد.

آرش نجفی افزود: آنچه باید به آن توجه داشته باشیم این است که این نامه به معنای آن نیست که کسر امتیاز اتفاق افتاده است. بلکه این مقطع زمانی باید بگذرد، آن هم در صورتی که باشگاه اقدام حقوقی دیگری انجام ندهد و در غیر این صورت همه چیز تا تعیین وضعیت به تعویق می‌افتد.

به گزارش مهر، مدیر حقوقی پرسپولیس در امور فوتبال خاطرنشان کرد: طبق قانون ما بعد از صدور رأی ۱۰ روز فرصت داریم که شرح تفصیلی رأی و دلایل و مستندات را بخواهیم و بعد از دریافت اگر نسبت به مواردی اعتراض داشته باشیم ۲۱ روز فرصت داریم تا در این مرحله به «C.A.S» اعتراض کنیم.

نجفی تاکید کرد: این مهلت ۱۰ روزه هنوز تمام نشده است البته ما نامه را برای فیفا ارسال کرده‌ایم و با توجه به موردی که وجود دارد، پرونده حتما به «C.A.S» ارجاع داده خواهد شد. با اعتراض ما به این دادگاه، اجرای حکم تا تعیین وضعیت از سوی آنها به تعویق خواهد افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها