آزار و اذیت دختر مورد علاقه در پارکینگ

خواستگار شکست خورده، آدم ‌ربا شد

خواستگار شکست خورده پس از ربودن دختر مورد علاقه‌اش، او را در پارکینگ مورد آزار و اذیت قرار داد.
کد خبر: ۸۲۶۹۲۹
خواستگار شکست خورده، آدم ‌ربا شد

به گزارش جام‌جم، 24 خرداد امسال دختر جوانی به نام مهسا با مراجعه به ماموران پلیس از پسر 30 ساله‌ای به اتهام آدم‌ ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد.

با ارجاع پرونده به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی، مهسا در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: چند ماه قبل با پسر جوانی به نام حسن در وایبر آشنا شدم. رابطه ما کم‌کم بیشتر شد و پس از چند دیدار او به من ابراز علاقه کرد و به خواستگاری‌ام آمد، اما خانواده‌ام با ازدواج ما مخالفت کردند. چندی بعد پسرعمویم به خواستگاری‌ام آمد و با هم نامزد کردیم. ارتباطم نیز با پسر خواستگار قطع شد. عصر دیروز پس از اتمام زمان کارم، راهی خانه شدم. در کوچه‌ای خلوت خواستگار قبلی‌ام با چاقو مرا تهدید کرد و خواست سوار خودروی او شوم.

دختر جوان ادامه داد: متهم مرا به پارکینگ خانه‌ای در تهرانپارس برد و با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد. او همچنین از من خواست به نامزدم پیغامی بدهم و به او بگویم که از ازدواج با او منصرف شدم. در یک فرصت از دست او فرار کرده و تصمیم گرفتم با مراجعه به پلیس شکایت کنم.

سرانجام دیروز حسن 30 ساله در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. پسر جوان در بازجویی‌ها با رد اتهام آدم‌ربایی گفت: عاشق مهسا بودم و او را دوست داشتم قرار بود باهم ازدواج کنیم اما متوجه شدم او با پسرعمویش نامزد کرده است. او دیگر جواب تلفن‌هایم را نمی‌داد به همین دلیل وایبرش را هک کردم. آن روز به دنبالش رفتم و ساعتی با هم صحبت کردیم. من او را به زور جایی نبردم و ادعای آزار و اذیتش دروغ است. با اظهارات متهم 30 ساله، او با دستور محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی برای انجام تحقیقات بیشتر بازداشت شد و در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها