جام جم ورزشی: بازیکن غنایی تیم فوتبال آگسبورگ آلمان رسما به تیم چلسی انگلیس پیوست.
کد خبر: ۸۲۶۶۷۳
بابا رحمان رسما به چلسی پیوست

به گزارش جام جم ورزشی ، به دنبال بازگشت فیلیپه لوئیس به آتلتیکو مادرید، تیم فوتبال چلسی علاقه مند به جذب یک مدافع چپ بود و سرانجام بازیکن 21 ساله آگسبورگ را به خدمت گرفت.
به گزارش ساکرنت ، باشگاه آگسبورگ در این باره اعلام کرد که هر دو باشگاه در مورد آشکار نکردن مبلغ قرارداد به توافق رسیده اند، ولی گزارش رسانه ها حاکی از آن است که چلسی برای خرید این بازیکن حدود 30 میلیون یورو صرف خواهد کرد.
بابا رحمان در تابستان گذشته با انتقالی 2.5 میلیون یورویی از گروترفورت به آگسبورگ رفت و گام های قابل توجهی در این راه برداشته است.
رحمان به تارنمای باشگاه چلسی گفت: خیلی خوشحالم که به چلسی یکی از بزرگترین باشگاه های جهان پیوستم. در انتظار همکاری با مورینیو و بازیکنان هستم.در نظر داشتم که در آگسبورگ بمانم، ولی با پیشنهاد چلسی نظرم عوض شد.
وی افزود: از مربیان و هواداران که سال گذشته مرا حمایت کردند تشکر می کنم.
خوزه مورینیو سرمربی چلسی ضمن اعلام نیاز به رحمان برای تقویت خط دفاعی گفت: رحمان مدافع چپ خوبی است. او می تواند جانشین خوبی برای فیلیپه لوئیس باشد.
وی در مورد شکست سنگین 3 بر صفر تیمش برابر منچسترسیتی گفت: خرید بابا رحمان اتفاق مهمی است‏ و بازیکنی است که ما برای توازن تیم به ان نیاز داریم.‏

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها