جام جم ورزشی: تیم فوتبال بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو تن به شکست سنگین 4 بر صفر داد و اهالی فوتبال ایالت کاتالونیا را در سکوتی عمیق فرو برد.
کد خبر: ۸۲۵۸۷۷
شوک سنگین مردان انریکه بر قلب کاتالونیا

پس از شکست 4 بر صفر بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو هوداران بارسلونا در خیابانهای نزدیک به لاماسیا و دفتر مرکزی باشگاه بارسلونا تجمع کرده و آتش خشم و ناراحتی خود را با تخریب اموال عمومی و شعارهای تند و اهانت آمیز علیه بارتومئو خاموش کردند.

به گزارش فارس ، بارسلونا در فینال رفت سوپرجام اسپانیا در خانه اتلتیک بیلبائو شکست سنگین و تلخی را متحمل شد.

شاگردان انریکه که پیش از این موفق شده بودند، لالیگا، جام حذفی، لیگ قهرمانان و سوپرجام اروپا را فتح کنند، با شکست سنگین در این بازی در آستانه از دست دادن کسب شش‌گانه قرار گرفتند تا رویای آن‌ها برای تکرار این عنوان در آستانه فروپاشی قرار داشته باشد. دیدار برگشت دو تیم بامداد سه شنبه در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

روزنامه اسپورت کاتالونیا با انتخاب تیتر «از این آغاز زیبا متشکریم» به تیم و مربیانش درباره حوصله کم هواداران و خشم آنها هشدار جدی داد و نوشت: هیچ هوادار منطقی در این فصل، تیم هایی چون والنسیا، رئال مادرید یا اتلتیکومادرید را نادیده و دست کم نخواهد گرفت، این تیم ها بازیکنان خوبی گرفته‌اند و حالا با تماشای این همه افت و خیز معلوم نیست چه منظوری دارید؟ این بارسلونا نبود، این یک تیم درجه سومی در فوتبال اسپانیا بود.

روزنامه ال موندو دپورتیوو نیز در وب سایت رسمی خود نوشت: گل های دریافتی تصادفی نبودند، حملات بارسلونا به صورت حساب شده توسط مردان والورده مهار می‌شد و انریکه باید توضیح بدهد که چرا تمامی افکارش به راحتی توسط روزنامه های محلی باسک تحلیل شده و همتای او در اتلتیک بیلبائو تمامی مراحل بازی را تحت کنترل خود داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها