جام جم ورزشی: خوزه مورینیو که استاد جنگ های روانی است اینبار علیه یکی از اعضای باشگاه تحت هدایت خودش جبهه گیری کرده است.
کد خبر: ۸۲۵۱۶۹
مجازات مورینیو برای خانم دکتر بی گناه

به گزارش جام جم ورزشی ، چلسی در هفته نخست لیگ برتر دو بر دو با سوانسی مساوی کرد. در این دیدار در حالی که چلسی به دلیل اخراج دروازه بان تیمش 10 نفره شده بود ادن هازارد هافبک بلژیکی چلسی مصدوم شد تا اوا کارنیرو پزشک زن چلسی تصمیم به خروج وی از زمین بگیرد، تصمیمی که خشم مورینیو را به دنبال داشت. مورینیو اعتقاد داشت کارنیرو به هیچ عنوان نباید تصمیم به خروج هازارد از زمین می گرفت چرا که با توجه به 10 نفره بودن چلسی لزومی به انجام این کار وجود نداشت.

به فاصله چند روز از آن اتفاق مورینیو تصمیم بسیار عجیبی گرفته است. او دستور داده کارنیرو حق حضور بر روی نیمکت چلسی را ندارد و علاوه بر آن نمی تواند در جلسات تمرینی تیم شرکت کند هر چند کماکان سمت خود را به عنوان پزشک نخست تیم دارد.

این تصمیم مورینیو باعث شکل گیری انتقادات بسیار زیادی علیه او شده است. بسیاری از منتقدان اعتقاد دارند این مربی همیشه شکست ها و ناکامی های خود را به گردن دیگران می اندازد و حالا نوبت به کارنیرو است تا از اخلاق بد آقای خاص فوتبال بی نصیب نماند. بر اساس تصمیم مورینیو او حتی حق حضور در هتل اقامت چلسی را هم ندارد.

بر اساس گزارش دیلی میل ، مورینیو بابت این رفتار "ضد زن" قطعا در روزهای آینده با حملات بیشتری روبرو خواهد شد.

اوا کارنیرو نخستین پزشک زن تاریخ لیگ برتر انگلیس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها