وضعیت برق در جزیره خارگ به عنوان قطب صادرات نفت کشور مناسب نیست و خاموشی‌های مکرر در روزهای گرم سال باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.
کد خبر: ۸۲۴۹۹۷

بخشدار ویژه جزیره خارگ در این باره گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم در جزیره خارگ به وضعیت برق جزیره مربوط می‌شود که باید تلاش ویژه‌ای برای رفع آن صورت گیرد.

به گفته عسکر زارعی، در فصل گرم تابستان قطعی برق توجیهی ندارد./ مهر

مرگ ناجی غریق در گیلان

سرپرست هیات نجات غریق و غواصی گیلان گفت: کمبود امکانات اولیه احیا، جان ناجی غریق را پس از انجام عملیات نجات و رساندن غریق به ساحل گرفت.

سیروس صداقت‌کیش افزود: نیما وسایلی ناجی غریق ساحل غازیان، پس از این‌که جان مسافری را که با اقدام در منطقه ممنوعه شنا، در حال غرق شدن بود نجات داد، بعد از رسیدن به ساحل به‌دلیل کمبود امکانات اولیه احیا، جان خود را از دست داد. / مهر

شناسایی خانه‌های بوم‌گردی در روستاهای ایلام

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام از اجرای طرح شناسایی خانه‌های بوم گردی در روستاهای این استان خبر داد.

علی قاسمپور افزود: به‌موجب طرح شناسایی خانه‌های بوم‌گردی در تمامی ده شهرستان که بیشترین تعداد مسافران و گردشگران را دارد، خانه‌های مناسب برای اقامت گردشگران شناسایی شده است./ ایسنا

زیرمیزی از پزشک متخلف در گناوه پس‌گرفته شد

دادستان نظام پزشکی گناوه گفت: با شکایت بیماران، وجه غیرقانونی (زیرمیزی) گرفته شده توسط پزشک متخلف از دو بیمار در این شهرستان مسترد و به این بیماران پس داده شد.

سیدکریم موسوی افزود: در جریان بررسی پرونده شکایت از این پزشک متخصص، تخلف وی اثبات شده بود. از این پزشک تعهد کتبی گرفته شد که درصورت تکرار برخورد شدیدتری خواهد شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها