جام جم ورزشی: خوزه مورینیو درباره دروازه بان با سابقه و محبوب چلسی یعنی پتر چک که یک ماه پیش از جمع آبی پوشان لندنی جدا شد به خوبی صحبت نمی کند.
کد خبر: ۸۲۴۸۳۹
قدر نشناسی آقای خاص

به گزارش جام جم ورزشی ، پتر چک در دوران حضور خود در باشگاه آبی پوش لندنی تقریبا تمام افتخارات موجود در عرصه باشگاهی را به دست آورد. او با این تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس و از همه مهم ترین لیگ قهرمانان اروپا شد. چک در تمام این موفقیت ها یکی از ارکان اصلی چلسی بود. با تمام این اوصاف او مجبور شد در پایان فصل 2015-2014 از چلسی جدا شود و به آرسنال برود چرا که با حضور دروازه بان آماده ای به نام کورتوآ دیگر جایی برای پتر چک پا به سن گذاشته نبود.

به گزارش گاردین ، روز گذشته خوزه مورینیو مصاحبه ای انجام داد و هنگامی که از او سوال شد جای خالی چک را احساس نمی کند با طعنه و تمسخر پاسخ داد. او غیرمستقیم با اشاره به اشتباه فاحش چک در دیدار آسنال و وستهام که منجر به شکست تیم جدیدش شد اظهار داشت اصلا دلش برای پتر تنگ نمی شود. او همچنین گفت که چلسی حتی در بدترین شرایط نیازی به این دروازه بان اهل چک ندارد.

این اظهارات خوزه مورینیو در قبال دروازه بان سابق و محبوب تیمش باعث شده تا رسانه های انگلیسی آقای خاص را "قدر نشناس " توصیف کنند.

آرسنال در هفته نخست لیگ برتر انگلیس با دو گل مقابل وستهام شکست خورد این در حالی است که چلسی مقابل سوانسی دو بر دو مساوی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها