چاقوکشی خونبار برای سرقت کیف‌ پول‌ رهگذران

جوانان خلافکار با هوشیاری یکی از شهروندان لو رفتند + عکس

سه جوان خلافکار که با همکاری یکدیگر اقدام به زورگیری از مردم می‌کردند، با هوشیاری یکی از اهالی منطقه پیروزی لو رفتند و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۲۴۸۳۷
جوانان خلافکار با هوشیاری یکی از شهروندان لو رفتند + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ،‌ شامگاه یکشنبه 4 مرداد ماه امسال شخصی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی اعلام کرد که سه جوان در حال بررسی محتویات چندین کیف زنانه و مردانه در منطقه پیروزی – خیابان بروجردی هستند.

با حضور مأمورین کلانتری110 شهدا، این سه جوان در حالیکه دهها کیف زنانه و مردانه را بررسی کرده بودند، بهمراه کیسه حاوی کیف های زنانه و مردانه شناسایی و جهت انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

پرونده در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با توجه به کشف ده ها کیف زنانه و مردانه از هر سه متهم دستگیر شده به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت تمامی کیف های کشف شده به شیوه زورگیری و کیف قاپی اعتراف کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «کیف قاپی» و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اعتراف به دهها فقره سرقت تنها در یک روز

با انتقال سه متهم بنام های «بهمن . الف» (35 ساله)، «مصطفی . م» (25 ساله) و «محمدحسین . ک» (21 ساله) به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ و آغاز تحقیقات، هر سه نفر آنها در همان اعترافات اولیه عنوان کردند که در همان تاریخ دستگیری اقدام به دهها فقره کیف قاپی و زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران کرده و در زمان دستگیری نیز در حال تقسیم اموال و پول های بدست آمده از سرقت ها در میان خود - در مقابل منزل سرکرده گروه بنام مصطفی - بودند که توسط مأمورین کلانتری 110 دستگیر شده اند.

در ادامه تحقیقات و با بررسی سوابق متهمین مشخص شد که سرکرده گروه بنام مصطفی از مجرمین سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف کیف قاپی، سرقت، مشارکت در سرقت با سلاح سرد مقرون به ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو، اخلال در نظم عمومی و مشارکت در تخریب به شیوه ایجاد حریق عمدی است.

شناسایی دهها مالباخته

با بررسی مدارک بدست آمده از متهمین، کارآگاهان موفق به شناسایی دهها مالباخته ای شدند که همگی آنها در همان تاریخ دستگیری متهمین مورد سرقت قرار گرفته بودند؛ یکی از شکات خانم پس از حضور در پایگاه ششم آگاهی، ضمن شناسایی متهمین به کارآگاهان گفت: ساعت 21:00 یکشنبه 4 مرداد ماه امسال، در خیابان 156 غربی تهرانپارس به صورت پیاده در حال تردد بودم که یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر سرنشین به من حمله ور شد مرا به زمین انداخته و اقدام به سرقت کیف دستی همراهم کردند.

شاکی دیگری نیز گفت: ساعت 21:30 یکشنبه 4 مرداد در خیابان رسالت مورد حمله دو نفر از متهمین قرار گرفته و آنها با کشیدن چاقو تهدید به زدن اقدام به سرقت کیف بنده کردند.

یکی از شکات که از ناحیه زیر چشم چپ دچار آسیب دیدگی شدیدی ناشی از اصابت چاقو قرار گرفته بود، ضمن شناسایی متهمین به کارآگاهان گفت: ساعت 22:00 یکشنبه 4 مرداد در مقابل داروخانه سیزده آبان در حال عبور از عرض خیابان بودم که دو نفر از یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکی پیاده شده و به سمت من آمدند ناگهان یک نفر از آنها بی هیچ مقدمه ای با چاقویی که از زیر لباسش خارج کرد ، ضربه ای را به سمت صورتم پرتاب کرد که بر اثر آن از ناحیه زیر چشم چپ دچار پارگی شدید صورت شدم. بر اثر شدت ضربه و خونریزی شدید زیر چشم قادر به هیچگونه عکس العملی در برابر سارقین نبودم و آنها نیز کیف دستی مرا حاوی 500 هزار تومان وجه نقد، مدارک شناسایی را سرقت کرده و با نفر سوم که راننده موتور بود به سرعت از محل فرار کردند.

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در ادامه تحقیقات بعمل آمده در خصوص شناسایی دیگر جرایم ارتکابی، متهمین به دهها فقره سرقت در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در خیابان دماوند، تهرانپارس، نارمک، خیابان بهار شمالی و جنوبی، سهروردی، کریم خان، شریعتی، نیروی هوایی، رسالت و... اعتراف کرده اند ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که بدین شیوه و شگرد، توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکی مورد سرقت به شیوه کیف قاپی، زورگیری قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین به نشانی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان نبرد شمالی – میدان نبرد – انتهای خیابان شهید بیدچی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱

نیازمندی ها