رئیس هیات‌مدیره باشگاه ملوان تاکید کرد این باشگاه باید در هفته سوم لیگ برتر سرمربی داشته باشد؛ به‌همین دلیل به طور جدی با قلعه‌نویی مذاکره می‌کند.
کد خبر: ۸۲۴۷۱۱

احمد دنیامالی درباره حضور قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم در دیدار با استقلال اهواز، اظها‌ر کرد: دو هفته‌ از مسابقات لیگ برتر گذشته و در این دو هفته‌ ایشان روی نیمکت ما ننشسته است. باید در هفته‌ سوم تیم ما سرمربی داشته باشد و نمی‌توانیم بدون حضور سرمربی به مصاف حریف برویم. ما به دنبال این هستیم که با قلعه‌نویی به توافق برسیم و او روی نیمکت ما بنشیند. این موضوع را جدی دنبال می‌کنیم تا نهایی شود.

شهباززاده؛ یک ماه دور از میادین

سجاد شهباززاده که دیدار استقلال و ملوان را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده بود به همین دلیل حدود یک ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. این بازیکن پس از گرفتن عکس از پای مصدوم خود متوجه شد نمی‌تواند حداقل تا سه هفته در تمرینات استقلال شرکت کند. به این ترتیب مهاجم استقلال نمی‌تواند آبی‌پوشان را مقابل ذوب‌آهن و استقلال اهواز در هفته های سوم و چهارم همراهی کند. باتوجه تعویق دیدار هفته پنجم استقلال مقابل نفت تهران، پزشکان این تیم در تلاشند که او را برای بازی حساس با نفت آماده کنند.

استعفای عجیب بیلسا

مارسی در حالی در آغازین دیدار خود در فصل جدید لیگ فرانسه یک بر صفر به کان باخت که به دنبال این نتیجه، مارچلو بیلسا مربی آرژانتینی این تیم از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش فیفا، بیلسا در نشست خبری گفت: به کشورم بازمی گردم. از هوادارانی که همیشه مرا حمایت کردند، تشکر می‌کنم. غمگین و ناامید هستم و نمی‌توانم وضعیت باشگاه را این طور بی‌ثبات تصور کنم.

به دنبال این استعفا، باشگاه مارسی در حالی فرانک پاسی دستیار بیلسا را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد که وینسنت لابرونه، رئیس باشگاه در واکنش به استعفا گفت: من هم جزو کسانی بودم که انتظار شنیدن خبر شوکه‌کننده استعفای بیلسا را نداشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها