جام جم ورزشی: رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حکم نهایی پرونده اتهام تبانی به باشگاه مس کرمان را اعلام کرد که براساس آن حکم، باشگاه مس از اتهام تبانی تبرئه شده است.
کد خبر: ۸۲۴۴۴۱
برائت یک باشگاه از اتهام تبانی

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه مس کرمان، علی اکبر محمدزاده گفت: پس از بررسی های کاملی که در رابطه با پرونده اتهام تبانی به مس کرمان انجام گرفت در نهایت وقوع تبانی در این پرونده محرز نشد و مسلم شد که در این پرونده تبانی واقع نشده است.
وی ادامه داد: در این پرونده صرفا به دلیل برخی تخلفات انجام گرفته، رایی پیش از این صادر شده است که به طرفین ابلاغ شد و پیرامون این رای نیز که شامل محرومیت برای برخی افراد بود، حق اعتراض و استیناف برای افراد وجود دارد و آنها می توانند نسبت به رای صادر شده اعتراض کنند.
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده برای ما مشخص شد که باشگاه مس کرمان از باشگاه های منظم و دارای انضباط اخلاقی و مالی بسیار مناسبی است و این نتیجه گیری حاصل تحقیقات وسیع هیات تحقیق و بررسی بود که به طور ویژه از فدراسیون فوتبال به باشگاه مس اعزام شد.
محمدزاده تاکید کرد: برای ما نیز بسیار مبهم بود که چرا و به چه دلایلی برخی قصد داشتند در خصوص باشگاه مس کرمان رای سنگینی صادر شود یا حتی فشارهای زیادی وارد کردند که بازی های این تیم در فصل قبل متوقف شود.
وی ادامه داد: این فشارها به خصوص در بازی برابر مس رفسنجان و استقلال صنعتی در مرحله پلی آف به اوج خود رسید اما با توجه به اینکه کمیته اخلاق کار اصلی خود را یک امر حقوقی و قضایی می بیند، با در نظر گرفتن تمامی مدارک و محتویات پرونده، در آن زمان با این پیشنهادات موافقت نکرد و در مقابل بسیاری از فشارها نیز ایستادگی کرد تا در این پرونده به بهترین شکل ممکن رسیدگی انجام گیرد.
وی گفت: مجموعه هیات مدیره باشگاه مس کرمان، شرکت صنایع ملی مس ایران و مردم شریف کرمان دارای شخصیتی کامل هستند و برای جامعه فوتبال ایران نیز قابل احترام می باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها