جام جم ورزشی: درحالی که هر روز خبرهای ضد و نقیضی از کی‌روش و مرخصی‌هایش شنیده می‌شود به نظر می‌رسد شفاف حرف زدن مسئولان فدراسیون فوتبال می‌تواند غائله پروازی بودن کارلوس را تمام کند.
کد خبر: ۸۲۴۱۱۴
کی‌روش؛ مرخصی یا مربی پروازی؟

کی روش مدتهاست که در مرخصی به سر می‌برد « در حدود پنجاه روز». بررسی این مرخصی‌های بلند مدت نشان می‌دهد که او از یک مربی پروازی هم بیشتر در ایران نبوده است.

به گزارش مهر ، با این وجود به دلیل کاریزما و توانایی‌های فنی این مربی که لیگ را تحت تاثیر خود قرار داده و جوانگرایی که امروز در لیگ شاهد هستیم شاید متاثر از جوانگرایی کی روش در لیگ برتر باشد، موجب حساس شدن این ماجرا شده است.

کی‌روش نیست و هر از گاهی خبرهایی بعضا درست و برخی نادرست از گوشه و کنار شنیده می‌شود و مخالفان و موافقان او هم با استناد به همین اخبار آن مرخصی را چماق یا توجیه می‌کنند.

یک روز اعلام می‌کنند که همسر سابق کی‌روش پس از یک بیماری سخت فوت کرده و کی‌روش در حال عزاداری است، روز بعد می‌گویند کی روش پیشنهاد نجومی از مکزیک دارد، روز سوم می‌گویند پس از عزا به یک عروسی بزرگ دعوت شده و قرار است در آن عروسی با رونالدو آشتی کند روز چهارم می‌گویند از فدراسیون طلبکار است و تا پولش را نگیرد به ایران بر نمی‌گردد و ...

صرف نظر از موافق و مخالف بودن باید تاکید کرد که مرخصی‌های کی روش زیاد شده و شفاف‌سازی در این رابطه انجام نشده است البته خبرهایی هم حکایت از بازگشت کی روش آنهم به زودی دارد اما کاش فدراسیون ‌در این رابطه شفاف سازی کند و اعلام کند که این مربی دقیقا تا چه زمانی می‌تواند در مرخصی بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها