کشف جسد مردناشناس و پیکر نیمه جان نگهبان افغان در بازار تهران، پلیس را در برابر معمای جنایی جدیدی در پایتخت قرار داد.
کد خبر: ۸۲۴۰۳۱
جنایت مرموز در بازار تهران

به گزارش جام‌جم، ساعت 4 بامداد دیروز ماموران کلانتری 113 بازار در تماس با بازپرس جنایی پایتحت از کشف جسد غرق خون پسر ناشناسی در یکی از خیابان‌های محله 15 خرداد خبر دادند.

با حضور ماموران جنایی در محل حادثه در کوی جمشیدپور، آنها با جسد غرق درخون پسر جوانی مقابل در ورودی یک ساختمان روبه‌رو شدند. در ادامه با بررسی ساختمان مشخص شد خانه مخروبه دارای چند اتاق است که به عنوان انبار لوستر استفاده می‌شد.

با شناسایی مالک ساختمان تحقیقات از مرد میانسال آغاز شد. او در بازجویی‌ها گفت از این خانه به‌عنوان انبار لوستر استفاده می‌کنم و پسر 20 ساله تبعه افغانستان به نام رسول نیز به‌عنوان نگهبان شب‌ها مراقب ساختمان و اموال داخل آن است. ساعت 12 امشب فردی با من تماس گرفت و ادعا کرد نگهبان ساختمان چاقو خورده و به بیمارستان سینا منتقل شده است. وقتی به آنجا رفتم متوجه شدم نگهبان20 ساله در اتاق عمل است. برای بررسی خانه به اینجا آمدم که با جسد پسرناشناس روبه‌رو شدم.

او درباره رسول هم گفت: او پسر آرام و مودبی بود و چند سالی است در کارگاه نان فانتزی همان حوالی کار می‌کند. وقتی اعتمادم به او جلب شد اتاقی را در این خانه به او دادم که شب‌ها اینجا زندگی کند و مراقب اموالم هم باشد. پسر جوان صبح تا عصر در نانوایی مشغول بود و شب‌ها از خانه‌ام مراقبت می‌کرد.

در ادامه هیچ‌کدام از اهالی نتوانستند مقتول را شناسایی کنند. پزشک جنایی هم پس از معاینه جسد پسر جوان اعلام کرد، ضربات مرگبار از پشت سر به مقتول اصابت کرده است.

تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در بررسی صحنه جرم موفق شدند چاقویی را در آن محل کشف کنند که مالک ساختمان اعلام کرد این چاقوی آشپزخانه است و رسول از آن استفاده می‌کرد.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی بازپرس پرونده به بیمارستان مراجعه کرد تا از رسول تحقیق شود اما مشخص شد او نیز به دلیل اصابت دو ضربه چاقو به بدنش وضعیت مناسبی ندارد. با دستور سعید احمد بیگی بازپرس ویژه قتل تهران رسول تحت نظر گرفته شد تا پس از بهبود حال او، راز جنایت فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ممد در جواب حسن پور
Netherlands
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
۰
۰
شما پلیس هستید كه اظهار نظر بیجا كردید ! جام جم هر نظر اراجیفی را چاپ میكند چه خبر است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها