جام جم ورزشی: روزنامه آس اسپانیا نگاهی دارد به 10 بازیکن پردرآمد و ثروتمند جهان که از فوتبال حرفه‌ای، کسب درآمد حرفه‌ای را خوب یاد گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۲۳۸۱۵
10 بازیکن بی تعصب اما ثروتمند جهان!

گویا دوره تعصب روی پیراهن و رنگ و نام و تاریخ یک تیم گذشته و اگر یک بازیکن مدام بر تعصب خود روی نام تیمش تاکید کند، معنی آن این است که بویی از حرفه‌ای بودن در دنیا فوتبال حرفه‌ای نبرده است.

به گزارش مشرق نیوز، آس اسپانیا با انتشار فهرستی از این بازیکنان ثروتمند که چندین باشگاه را در چند سال گذشته عوض کرده‌اند به این نکته اشاره دارد که این بازیکنان راه درآمدزایی و کسب ثروت را به خوبی یاد گرفته اما در عمل آنقدرها هم که برایشان هزینه می‎شود سودمند و مفید نبوده و نیستند.

در صدر این جدول آنخل دی ماریا قرار دارد که تا کنون 4 بار تیمش را عوض کرده و معادل 179 میلیون یورو درآمد خالص داشته است. در رتبه دوم این فهرست نام زلاتان ایبراهیموویچ به چشم می‌خورد، بازیکنی که تا کنون 7 بار تیم عوض کرده و 169 میلیون یورو درآمد خالص و معاف از مالیات داشته است.

در رتبه سوم کسی که 4 بار تیم عوض کرده و 132 میلیون یورو درآمد داشته کسی نیست جز جیمز رودریگز و رتبه چهارم با 8 بار تغییر تیم و 127 میلیون یورو درآمد به نیکلاس آنلکا می‌رسد.

کرسپو، ورون، سوارس، فالکائو، رونالدو و گرت بیل دیگر بازیکنان این فهرست 10 تایی هستند که نامشان به عنوان بازیکنان «بی یا کم تعصب» در آس اسپانیا مطرح شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها