اعزام هواپیمای آب پاش از تهران برای مهار آتش

آتش سوزی در مراتع منطقه کوهدشت لرستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: هواپیمای آب پاش با مخزن 18 هزار لیتری از تهران برای مهار آتش به منطقه دالاب کش ماهور کوهدشت اعزام شده است.
کد خبر: ۸۲۳۷۵۸
آتش سوزی در مراتع  منطقه کوهدشت لرستان

مهرداد بهاروندی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آتش سوزی در مراتع منطقه دالاب کش ماهور کوهدشت از دیروز آغاز و در سه مرحله اطفا شد.
وی ادامه داد: پس از هر بار مهار آتش به دلیل شرایط جوی، آتش دوباره شعله ور می شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان اظهار کرد: با توجه به وسعت منطقه و شرایط وزش باد احتمال دوباره شعله ور شدن حریق وجود دارد که به این منظور هواپیمای آب پاش با مخزن 18 هزار لیتری از تهران به منطقه اعزام شده است.
وی بیان کرد: وسعت منطقه آتش سوزی مشخص نیست و آمار دقیق خسارت و وسعت حریق پس از بررسی های دقیق اعلام می شود.
بهاروندی گفت: منطقه دالاب کش ماهور کوهدشت مرتع مشجر بوده به این معنا که هم مرتع و هم جنگل محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
۰
۰
میلیارد ها تومان سرمایه ملی در حال سوختن است آنوقت مسئولین به مردمی كه برای اتفا حریق جنگل های كوهدشت شتافتند میگویند شاخه های درختهای دیگر را بشكنید و با آن آتش را مهار كنید ! برخی مسئولین هم خودشان با دست خالی و با كفش در حال مهار آتش با وسعت هزاران هكتار هستند یعنی ریا در این حد ؟ از اینكه بگویند فلان مسئول خودش كمك میكند لذت میبرند .. سوال من از مسئل بلند پایه شهر این است آیا در اداره ی شما یه كپسول اتفا حریق نبود ؟ آیا در كوهدشت هزارتا كپسول اطفا حریق نیست ؟ پس از سه روز آتش سوزی نمیشد با فراهم كردل وسایل لازم از حضور مردم بهره ی بهتری برد ؟ حتی بیل هم نداشتید به دست مردم بدهید ؟ میگویند بعد از سه روز هلیكوپتر آمده ... خنده دار است كه كار این هلیكوپتر جابه جایی چند نفر است فقط ! یعنی در این كشور 100 میلیون پول برای نجات هزاران میلیار سرمایه ی استان وجود نداشت ؟ نداشت یا نخاستند ؟ ناكارآمدی مسئولین در حیطه ی محیط زیست در شهر كوهدشت با نابودی جنگل ها سالهاست كه اثبات شده . با این آتش سوزی هم باید بگویم كه دیگر جایی برای بیان بی لیاقتی و نا كارآمدی مسئولین محترم نماینده . امیدوارم اضافه كارشان آخر برج فراموش نشود و واریز شود !
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها