کمپانی ال‌جی یک اسمارت فون جالب را معرفی کرد که شاید ما را به یاد ایام قدیم بیندازد.
کد خبر: ۸۲۳۵۲۱
اسمارت فون جدید ال‌ جی رونمایی شد + عکس

این محصول که ساختاری تاشو دارد به صورت جهانی عرضه خواهد شد و «Wine Smart» نامیده می‌شود البته این کمپانی چندی پیش نیز یک اسمارت فون تاشو را با نام «Gentle» معرفی کرد که آن محصول تنها قرار بود تا در کره به‌فروش برسد.

همه ما می‌دانیم که روز‌های طلایی محصولات تاشو گذشته است اما به نظر شما چرا اکنون ال‌جی دوباره به سراغ محصولات این چنینی رفته؟ ال‌جی مدعی شده که Wine Smart یک محصول برای کاربران نوستالژیک است، همان‌هایی که با موبایل‌های تاشو خو گرفته‌اند.

به گزارش آی تی رسان، این محصول از اندروید لالی‌ پاپ 5.1.1 استفاده می‌کند و توسط پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 210 نیز تقویت می‌شود که هر هسته آن فرکانس 1.1 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد.

نمایشگر این محصول 3.2 اینچی است و شاهد وضوح تصویر 420 در 320 پیکسل بر روی این صفحه نمایش هستیم و در کنار آن یک صفحه کلید نیز که ظاهری شبیه به گوشی‌های قدیمی دارد در این محصول قرار گرفته است.

در بخش پشتی Wine Smart یک دوربین 3 مگاپیکسلی قرار دارد و بخش جلویی دستگاه نیز میزبان یک دوربین VGA است.

در کنار این موارد شاهد یک گیگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی بر روی آن هستیم که یک باتری 1700 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند البته باید به این مشخصات پشتیبانی از LTE را نیز افزود.

بر اساس گفته ال‌جی، «Wine Smart» از اواخر ماه آگوست (شهریور) به صورت جهانی عرضه خواهد شد و اولین کشور‌هایی که این محصول را میزبانی خواهند کرد بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، فنلاند، قزاقستان و ژاپن هستند اما فعلا معلوم نیست که شاهد این محصول در آمریکا شمالی خواهیم بود یا خیر.

قیمت ال‌ جی «Wine Smart» فعلا مشخص نشده است اما با نگاهی به گذشته و قیمت ال‌جی Gentle در کره جنوبی که 170 دلار بود، می‌توان بهای این محصول را نیز حدس زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها