دومین برنامه از سال سوم سری برنامه های هزار صدا، در ژانر موسیقی پاپ با داوری کاکایی، مانی رهنما و کشتکار در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۲۳۱۳۴
طنین هزار صدای پاپ در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در برنامه هزار صدا علاقمندان به خوانندگی قطعه ای را برای حاضرین اجرا می کنند و در پایان هیئت داوران به نقد و بررسی آثار خوانندگان خواهند پرداخت و برگزیدگان به حضار معرفی خواهند شد.

در این برنامه، گروه زردیواش که اولین گروه رسمی موسیقی خیابانی است قطعاتی را اجرا خواهد کرد و همچنین هومن بختیاری، خواننده و نوازنده باسابقه موسیقی پاپ به عنوان خواننده میهمان در بخش پایانی قطعاتی خاطره انگیز از جمله قطعه محبوب «من زنده بودم اما، انگار مرده بودم» با غزل زیبای استاد محمدعلی بهمنی را برای حضار می خواند.

برنامه هزار صدای موسیقی برنامه ای با طراحی، مدیریت و اجرای آرش نصیری است که از سال 1392 با هدف نقد، بررسی و تحلیل آثار خوانندگان جوان و معرفی برترین ها به جامعه موسیقی راه اندازی شده و هرماه یک برنامه در بخش موسیقی پاپ و یک برنامه مختص موسیقی دستگاهی ایران در این قالب برگزار می شود.

این برنامه با حضور عبدالجبار کاکایی به عنوان کارشناس ترانه، پدرام کشتکار به عنوان کارشناس آهنگسازی و تنظیم و مانی رهنما به عنوان کارشناس خوانندگی پنج شنبه 15 مرداد در سالن اصلی (خلیج فارس) فرهنگسرای نیاوران آغاز می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها