شکست تابوی مذاکره با آمریکا

احمدی‌ نژاد وارد صحنه سیاسی می‌شود

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران با راه اندازی کمپین سیاسی در آستانه انتخابات مجلس می تواند چالش برای کسانی که حامی اصلی توافق هسته ای هستند بوجود آورد.
کد خبر: ۸۲۳۰۹۵
احمدی‌ نژاد وارد صحنه سیاسی می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، احمدی نژاد اگر در متن هم نباشد، اما جایگاه ویژه ای در اخبار و تحلیل رسانه ها دارد. تحرکات روزهای گذشته او علاوه بر رسانه های داخلی، خبرگزاری های بین المللی را نیز به واکنش وا داشته است.

خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس" (AP) در گزارشی با عنوان "احمدی نژاد به دنبال بازگشت به صحنه سیاسی ایران" نوشت: رئیس جمهور سابق ایران محمود احمدی نژاد با راه اندازی کمپین سیاسی در آستانه انتخابات مجلس در ماه فوریه، می تواند یک چالش جدی را برای معتدل های ایرانی بوجود آورد، چالش برای کسانی که حامی اصلی توافق هسته ای به دست آمده هستند.»


این خبرگزاری آمریکایی نوشت: «عده بسیار کمی انتظار پیروزی احمدی نژاد در سال 2005 را داشتند، اما او توانست برای مدت 8 سال رئیس جمهور ایران باشد و در طول این 8 سال پرچمدار مبارزه و مقابله با غرب باشد. مواضع و شعارهای بسیار تند او علیه اسرائیل و عدم سازش بر سر برنامه هسته ای ایران همچنان بر سر زبانهاست.

آسوشیتدپرس با اشاره به فعالیت این روزهای رئیس دولت نهم و دهم می نویسد: «اکنون بسیاری از متحدان و یارانش به او پیوسته اند، اما دو تن از معاونان وی فعلا در حبس هستند.

باورها بر این است که احمدی نژاد همچنان حمایت گسترده ای را در حومه شهرها دارد و می توان گفت فعلا تنها شخصیت برای مقابله با اصلاح طلبان است.»

شکست تابوی مذاکره با آمریکا

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تابوی مذاکره با آمریکا شکست اما مخالفان آن هنوز هم دست و پا می‌زنند.

به گزارش فارس، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی صبح امروز (سه‌شنبه) طی سخنانی در اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد ادامه داد: کسی تصور نمی‌کرد که 6 تیم قدرتمند کشورهای دیگر در مقابل خواسته ایران کرنش کنند؛ البته کسانی که می‌گویند حق مردم ضایع شده چیزی نمی‌دانند و یا واژه‌ها بسیار سنگین است که آنها متوجه نمی‌شوند و یا واقعا نمی‌خواهند واقعیت را بگویند.

هاشمی با اشاره به مخالفت کنگره و برخی کشورهای منطقه با توافق ایران و 1+5 اظهار داشت: از آن طرف نیز برخی می‌گویند ایران کلاه بر سر 1+5 گذاشته است در حالی که ما قصد نداشتیم بر سر آنها کلاه بگذاریم بلکه می‌خواستیم آنها را روشن کنیم و حق خودمان را بگیریم زیرا آنها به ما ظلم کرده بودند و این همه تحریم را به ما تحمیل کردند که هنوز هم زهر آن را در جامعه می‌بینیم.

هاشمی ادامه داد: من شنیده‌ام که در اجلاس بعدی سازمان ملل قرار است ایران در کنار دو قدرت جهانی یعنی آمریکا و روسیه صحبت کند و این اقتدار کشور ما را نشان می‌دهد.

نسل جدید جلاد داعشی ‌ها

داعش نسل جدید و کم سن و سالی را برای انجام اعمال جنایتکارانه خود پرورش داده‌ است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل؛ تصاویر جدیدی از مراسم اعدام یک زندانی به وسیله داعش منتشر شده است که نشان می‌دهد کودکی کم سن و سال با شلیک مستقیم گلوله به سر زندانی، به زندگی او خاتمه می‌دهد. انتشار تصاویر چندین مراسم اعدام داعش که در آنها از کودکان سرباز برای انجام این عمل جنایتکارانه استفاده شده است، نشان می‌دهد نسل جدیدی از داعش در حال پرورش است.

داعش یک مرد سوری را به اتهام جاسوسی محکوم به اعدام کرد. این مرد روی زانوهای خود نشسته و دستانش از پشت بسته شده بود. کودک داعشی اسلحه را به سمت مرد زندانی نشانه رفته و او به زمین می افتد.

از مجلس ششم درس گرفتیم

طرح تشکیل مجلس اعتدالی پس از شروع بکار دولت حسن روحانی بارها از سوی فعالین اصلاح‌طلب بیان شده است، اما سابقه عملکرد مجلس ششم به عنوان مجلسی با اکثریت اصلاح‌طلبان و حواشی و جنجال‌هایی که بین سال های ۷۸ تا ۸۲ پیرامون این مجلس شکل گرفت، بکار بردن اعتدال را در مورد آن نامانوس کرد.

علی تاجرنیا، در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه «مجلس ششم صرفا از حقوق مردم دفاع می‌کرد و عده ای نمی‌توانستند تحمل کنند و آن را تندرو می‌دانستند»، گفت: «نگاه مجلس ششم دفاع از حقوق مردم بود و در همین مسیر حرکت کرد اما اگر ظرفیت در جامعه ما وجود ندارد و آن رفتارها را تند تلقی می‌کند الزاما به منزله این نیست آنهایی که در مجلس ششم بودند اشتباه کردند».

عضو حزب منحله مشارکت و نماینده مردم مشهد در مجلس ششم با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم رفتارهای گذشته خود را تکرار کنیم گفت: اگر نمایندگان مجلس ششم با همان ترکیب در مجلس دهم حضور داشته باشند مشی متفاوتی نسبت به گذشته اتخاذ می‌کنند.

وی «ترکیب مجلس دهم را با اکثریت اصلاح‌طلب پیش بینی کرد» و افزود: «در انتخابات آینده حتی اگر رد صلاحیت‌ها هم مانند سه دوره گذشته باشد باز هم اکثریت با جناح اصلاح‌طلب خواهد بود».

توییت دختر کری درباره پسر ظریف

دختر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار پستی در توییتر خود، خبر چند رسانه‌‌ی آمریکایی هوادار جمهوری‌خواهان در مورد حضور مهدی ظریف پسر محمدجواد ظریف در مراسم عروسی خود با همسرش دکتر بهروز والا ناهید در سال ۲۰۰۹ را رد کرد.

ونسا کری، نوشته است: «پسر ظریف ساقدوش داماد (شوهرش) نبوده و اصلا جشن عروسی برگزار نشد، شرمنده که بعضی‌ها رو ناامید میکنم»!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
۰
۰
احمدی نژاد زیر و روی زندگش شفاف بود و گنج قارون و فلان و فلان برای خودش جمع نكرد درآمد و زندگی احمدی نژاد مثل زندگی من است یك خانه ساده و دو تا بچه كه در اتریش و وین زندگی نمی كنند و از مردم ارث پدرشان را طلب كار نیستند این همه هم كه از اختلاس وی بگویید مردم بدتر آنرا ضد تبلیغ خواهند دانست احمدی نژاد با مردم صادق بود برای هدفمندی ده ساعت نشست روبروی مردم و دلیل آورد و خواهش كرد و مردم هم پذیرفتند
مثل این دولت نیست كه انگار خجالت می كشند با مردم حرف بزنند ...
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
۰
۰
خدا رحمت كنه پدر و مادر آقای احمدی نژاد... ما روستاییان همه طرفدارش هستیم بر اثر زحمات دكتر دیگه روستا ها همه چیز دارن جاده آب برق تلفن گاز یارانه اگر دیگران نخورن دیگه چی میخواهیم درود به احمدی نژاد ما همه دعاگوشیم
میلاد
Germany
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
۰
۰
آقای دكتر محمود احمدی نژاد وقتی می اومد صحبت می كرد آدم امیدوار می شد ولی مسئولان این دولت چی! اون موقع همه كارخونه ها شبانه روز كار می كردن (دو شیفته) الان خدا شاهده تو شهر ما در كارخونه ها بسته شده و حتی نون كارگری گیر كسی نمیاد
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
۰
۰
خبر های خوبی در سایت وجود دارد .مطالب جالبی بود ممنون

نیازمندی ها