جام جم ورزشی: فرزاد مجیدی؛ او بی شک یکی از چهره های جنجال ساز ابتدای فصل جدید استقلال بود.
کد خبر: ۸۲۳۰۳۵
خودروی میلیاردی فرزاد مجیدی در تمرینات استقلال

برادر فرهاد مجیدی که از ابتدا و حتی زمانی که بحث حضور علیرضا منصوریان در استقلال بود ، می گفتند امسال به کادرفنی آبی ها اضافه می شود. فرزاد بازیکن بدی نبود اما هیچ وقت ستاره نشد. همیشه زیر سایه نام بزرگ برادرش بود ، زیر سایه نام فرزاد. از همان روزی که از بهمن به استقلال آمد تا پیراهن برادرش را بپوشد.
به گزارش خبرآنلاین ، فرزاد بعد از پایان سال های فوتبالش که چند سالی هم قبل از فرهاد اتفاق افتاد ، هیچ گاه فعالیت فوتبالی جدی در مسیر مربیگری نداشت. اینکه کلاس های فوتبالی اش را تکمیل کند یا بخواهد در کنار مربیان بزرگ دستیار باشد. حتی هیجان او برای مربی شدن از برادرش فرهاد هم کمتر بود. فرهاد که در کنار نام بزرگش تلاش برای گذراندن دوره های مربیگری را تا سطح انگلستان پیش رفت.
فرزاد اما با انتخاب پرویز مظلومی به استقلال آمد. مظلومی نامش را ابتدا به عنوان آنالیزور رد کرد تا قهر کند و بعد بگویند دستیار است تا به تمرینات برگردد. اینکه فرزاد در کنار محمد نوازی و سیروس دین محمدی چه کاری برای پرویز مظلومی انجام می دهند را قطعا فقط خود سرمربی می داند اما نام او یعنی بودن نام مجیدی در کنار کادرفنی استقلال . فرهاد که بعد از انتقاد ابتدای فصل ، دیگر خیلی انتقاد جدی نداشته و فقط یکبار در ماجرای پیراهن شماره 7 از آبی ها گلایه کرد.
فرزاد این روزها به تمرینات می رود و مهمترین چیزی که حضورش در محل تمرین استقلالی ها جلب توجه می کند. ماشین خاصی است که سوار می شود. ماشینی که قیمت جهانی اش نزدیک به نزدیک به 100 هزار دلار است اما داشتن یکی از آنها با پلاک ایران ، دو سالی می شود که ممنوع شده و حالا فرزاد با خودروی گذر موقت در مسیر تمرینات تیم و خانه اش تردد می کند.
ماشینی که اگر قرار بود مثل رنجرووری که سال 2012 توسط یک فوتبالیست و با مجوز ویژه ای که از دولت وقت گرفته شد و به تهران آمد تا اولین رنجرووری باشد که وارد ایران می شود ، قیمت به بیش از چند میلیارد تومان می رسید.
ماشین این روزهای فرزاد هم اگر پلاک تهران داشت بی شک قیمتی در همان حدود داشت . شاید به همین دلیل است که تردد فرزاد با آن در حوالی تمرین استقلال سبب می شود اینچنین هواداران تیم از او و ماشینش فیلمبرداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها