وزیر کشور با بیان اینکه توانستیم در یک نبرد بی‌امان دیپلماتیک پیروز شویم، تصریح کرد: ما همواره ملت بزرگی بوده‌ایم و به یقین می‌توانیم در آینده نیز با تکیه بر توان و امکانات خودمان تاریخ‌ساز شویم.
کد خبر: ۸۲۳۰۲۵
وزیر کشور:در یک نبرد بی‌امان دیپلماتیک، پیروز شدیم

عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه دوشنبه 12 مردادماه در مراسم افتتاح باغ فتح آباد کرمان با ابلاغ سلام رییس جمهور به مردم کرمان اظهار کرد: ایران کشور بزرگ و ثروتمندی است و بزرگترین سرمایه کشور ما مردم هستند که در طول تاریخ هم تاریخ‌ساز بوده و هم بر تارک قله های تاریخی تلألو داشته‌اند.

به گزارش ایسنا وزیر کشور اظهار کرد: مردم ما در دهه‌های گذشته یعنی در وقوع و تداوم انقلاب و جنگ، مقاومت و ایستادگی کرده و آخرین توفیق در عرصه مذاکره برای احقاق حقمان بود و توافق هسته ای واقعا اراده ملت را نشان داد.

وی افزود: ملت ایران به لطف خداوند و هدایت و حمایت های مقام معظم رهبری، مقاومت و استقامت را رقم زده و با همت دولت تدبیر و امید و مسوولان وزارت خارجه واقعا در یک نبرد بی امان موفق شدیم و این نشان از توانمندی های ملت است که نشان دادند اگر صحنه جنگ است، دفاع می کنند؛ اگر اقتصاد است، تلاش می کنند و در صحنه دیپلماسی تلاش می کنند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: ما ملت بزرگی هستیم که امپراتوری‌ساز بوده‌ایم و می توانیم با تکیه بر توان و امکانات خود در صحنه بین‌المللی باز هم تاریخ‌ساز شویم و ملت ایران استحقاق این را دارد.

وی بیان کرد: یادمان باشد همه ما از این تلاش ها یک هدف یعنی کمک به دین خدا را پیگیری می کنیم و اگر این نباشد فقط ارزش و ظاهر دنیوی خواهد داشت و اگر هدف کمک به دین خدا باشد، ثواب دنیوی و اخروی خواهیم برد.

وزیر کشور اظهار کرد: طرح مثلث توسعه اقتصادی، طرح همیاران آب و کمک به سرمایه‌گذاری و تولید و کمک به نشاط و شادمانی و بهبود وضعیت عمومی مردم از ابتکارات استان کرمان است.

وی افزود: در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی نیز استان کرمان پیشگام شد و تلاش می کنیم در دولت مصوبه ای بگیریم که کرمان را شهر الگو و نمونه اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت خوب مردم تبدیل کنیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: ان‌شاءالله استان کرمان بتواند در حوزه اختیارات و واگذاری اختیارات به استان ها نیز خط‌شکن باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها