نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ارائه ترجمه وزارت خارجه درباره متن جمع‌بندی مذاکرات، از بررسی این متن در جلسات آتی کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد.
کد خبر: ۸۲۲۷۰۷
هفته آینده؛ بررسی ترجمه متن برجام در  کمیسیون امنیت ملی

منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی متن ترجمه شده جمع‌بندی مذاکرات در کمیسیون امنیت ملی خبر داد و اظهار داشت:‌ از آنجا که در هفته گذشته ترجمه رسمی وزارت خارجه در مورد متن برجام به مجلس ارائه شد، کمیسیون امنیت در هفته آینده به بررسی آن می‌پردازد.

به گزارش تسنیم وی با تاکید براینکه بررسی دقیق متن برجام در برنامه کمیسیون امنیت ملی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی از هفته گذشته و با برگزاری جلساتی با حضور آقایان عراقچی و صالحی بررسی جمع‌بندی مذاکرات وین را آغاز کرده است و این روند در هفته‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین تصریح کرد: البته بررسی متن برجام و تعیین تکلیف آن قرار است به صورت تخصصی در کمیسیون ویژه مجلس انجام شود.هنوز این کمیسیون تشکیل نشده است، ولی ما در کمیسیون امنیت بررسی کلان را شروع کردیم و جلو رفتیم و قطعا این جلسات ادامه خواهد داشت، چون وظیفه اصلی و مهم ما همین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها