قرار جلب به دادرسی مرد متجاوز که در پوشش راننده آژانس نوجوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، توسط بازپرس جنایی پایتخت صادر شد. متهم بزودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۸۲۱۸۳۴
مرد آدم‌ربا پای میز محاکمه

به گزارش جام‌جم، 14 بهمن سال گذشته مرد میانسالی همراه پسر نوجوانش با مراجعه به پلیس از ربوده شدن پسر 14 ساله‌اش توسط راننده یک خودروی پراید خبر داد.

این مرد در شکایتش گفت: شامگاه امروز نوید برای خرید از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. به موضوع مشکوک شده و خیابان‌های اطراف را گشتیم، اما اثری از او پیدا نکردیم تا این‌که ساعت 12 شب نوید را حوالی محله در حالی که بشدت ترسیده بود، پیدا کردیم. مردی او را ربوده بود.

در ادامه با تشکیل پرونده و ارسال آن به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان به دستور سعید احمدبیگی، بازپرس جنایی تهران تحقیقات برای شناسایی متهم را آغاز کردند.

پسر نوجوان در مورد روز حادثه گفت: مرد جوان کنار خودروی پرایدی که آرم آژانس داشت، ایستاده بود و با ادعای این که خودرو خراب است، از من خواست پشت فرمان بنشینم تا او کمک بیاورد، اما یک دفعه آن مرد سوار خودرو شد و با قفل کردن درها تهدیدم کرد ساکت بنشینم. متهم مرا به اطراف اسلامشهر برد و پس از آزار و اذیت، در اطراف خانه‌مان رها کرد.

تحقیقات برای دستگیری راننده خودروی پراید آغاز شد تا این که مرد شیطان‌صفت به نام سعید 32 ساله دوازدهم خرداد شناسایی و دستگیر شد. با بررسی سوابق متهم مشخص شد او دارای هفت سابقه کیفری به اتهام سرقت و موادمخدر است.

مرد شیطان‌ صفت در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد.

با توجه به اظهارات نوجوان 14 ساله مبنی بر این که مرد جوان چند فیلم از آزار و اذیت قربانیانش را نشانم داده و ادعا کرده اگر موضوع را به کسی بگویم، فیلم مرا هم مثل آنها پخش می‌کند، تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان آغاز شد.

همچنین قرار جلب به دادرسی متهم 32 ساله از سوی بازپرس پرونده صادر شد تا او بزودی به اتهام ربودن و آزار نوید پای میز محاکمه قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها