سخنگوی بخش فروش و بازاریابی فولکس‌ واگن در گفت‌وگو با جام‌جم:

هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم

با توجه به انتشار بیانیه‌ مشترک هسته‌ای میان ایران و کشورهای 1+5 ، کارشناسان اقتصادی داخلی و خارجی از وجود شرایط مناسب سرمایه‌گذاری و حضور دوباره در بازار ایران سخن می‌گویند به صورتی که دو هفته پیش شاهد حضور هیاتی یکصد نفره از کشور آلمان همراه با معاون صدراعظم این کشور در ایران برای بررسی شرایط حضور صنایع آلمان در کشورمان بودیم.
کد خبر: ۸۲۱۸۲۳
هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم

یکی از موارد مورد بحث در این سفر تجاری میان مقامات ایرانی و آلمان، بحث حضور خودروسازان آلمانی بخصوص شرکت فولکس‌واگن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان بین‌المللی در ایران بود و همواره اخبار متفاوتی از نتیجه مذاکرات درباره حضور این خودروساز در بازار ایران به گوش می‌رسد.

جام‌جم برای رسیدن به نتیجه‌ای روشن از آینده تجاری این خودروساز در بازار ایران طی ارتباط اینترنتی با انریکو بلتز، سخنگوی بخش فروش و بازاریابی خودروسازی فولکس‌واگن از چند و چون ماجرا پرسیده که در ادامه می‌خوانید.

نظر شما درباره بازار ایران چیست؟

ایران به عنوان یکی از بازارهای هدف این خودروساز شناخته شده که دارای ظرفیت بالایی برای فروش محصولات است و سابقه حضور محصولات آلمانی در این کشور می‌تواند موقعیت مناسبی برای آینده این خودروساز باشد.

با توجه به مذاکرات هیات تجاری آلمان و این خودروسازی با مسئولان ایرانی درباره آینده تجاری فولکس‌واگن در بازار ایران چه نظری دارید؟

به‌طور کلی با توجه به سیاست‌های بین‌المللی این کارخانه و همچنین امتیازات بازارهای هدفمان همواره در حال بررسی بازارهای بین‌المللی هستیم تا بتوانیم از امتیازات موجود به نفع فروش خود استفاده کنیم که ایران هم یکی از این کشورهاست و باید برای حضور گسترده در ‌آن بررسی کنیم. اما اگر روشن بخواهم به شما پاسخ دهم شرکت فولکس واگن اکنون در حال بررسی امکانات موجود برای افزایش مراودات تجاری میان دو کشور است که این بررسی‌ها اکنون درباره امکانات موجود بوده تا ببینیم از کدام راهکار باید برای حضور در بازار ایران استفاده کنیم.

آیا تاکنون درباره حضور یا عدم حضور به نتیجه‌ای رسیده‌اید؟

همان‌طور که قبلا اشاره شد اکنون در حال بررسی امکانات موجود هستیم و تمام اطلاعات در حال بررسی از سوی مسئولان مربوط است، اما هنوز به هیچ نتیجه قطعی درباره حضور در بازار ایران نرسیده‌ایم و باید منتظر نتایج بررسی‌ها و همچنین اتفاقات آینده باشیم تا ببینیم چه شرایطی ایجاد خواهد شد تا در آن زمان برای گسترش روابط تجاری با ایران تصمیم‌گیری کنیم.

عماد عزتی - اقتصاد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها