دوستش را به خاطر 280 هزار تومان کشت

رازگشایی از جنایت حمام متروکه

دو برادر نوجوان که به خاطر اختلاف خانوادگی، پیرمردی را به قتل رسانده بودند، پس از چهار ساعت در یک خانه متروکه در زاهدان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۲۱۴۷۴
قاتلان پیرمرد در خانه متروکه دستگیر شدند

به گزارش جام‌جم، شامگاه یکشنبه یک مرد سالمند و دو پسرش در حالی که با ضربه‌های چاقو مجروح شده بودند، به بیمارستان زاهدان منتقل شدند. پزشکان تلاش برای نجات جان این سه نفر را آغاز کردند، اما مرد 65 ساله بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

مسئولان بیمارستان موضوع را به پلیس اطلاع دادند و با حضور ماموران در آنجا تحقیقات جنایی در این خصوص آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد، مقتول و پسرانش در یک درگیری دسته جمعی با ضربه‌های چاقو مجروح شده بودند.

پس از بهبود وضعیت جسمانی مجروحان ، کارآگاهان به تحقیق از دو پسر او پرداختند که در تشریح حادثه گفتند، عاملان جنایت دو برادر 16 و 17 ساله هستند که از مدت‌ها قبل با آنها اختلاف خانوادگی داشتیم. شب حادثه این اختلاف شدت گرفت و با هم درگیر شدیم. آنها چاقو داشتند و به سمت ما حمله‌ور شدند. دو برادر نوجوان پس از زخمی کردن ما از محل فرار کردند.

فرمانده انتظامی زاهدان در این رابطه گفت: پس از شناسایی هویت قاتلان، تحقیقات پلیس در این رابطه آغاز شد و ماموران در کمتر از چهار ساعت توانستند دو برادر را در یک خانه متروکه شناسایی و دستگیر کنند. متهمان در بازجویی‌ها به ارتکاب جنایت اعتراف کرده و درباره انگیزه‌شان گفتند، از قبل با خانواده مقتول اختلاف خانوادکی داشتیم و مقتول به پدر ما توهین کرده بود. وقتی متوجه این موضوع شدیم، چاقویی برداشته و به مقابل خانه آنها رفتیم که درگیری رخ داد. ما قصد کشتن پیرمرد را نداشتیم و حالا از کار خود پشیمان هستیم.

سرهنگ غلامرضا جعفری خاطرنشان کرد: متهمان پس از اعتراف به قتل با قرار قانونی روانه زندان شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها